آموزش‌های صحیح در استفاده از فضای مجازی، دشمن را ناكام می‌كند
کد خبر: 3925525
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۹

آموزش‌های صحیح در استفاده از فضای مجازی، دشمن را ناكام می‌كند

مسؤل بسیج فرهنگیان فارس اهمیت توجه به فضای مجازی را یادآور شد و گفت: فضای مجازی همان‌گونه که اسلحه‌ای در دست دشمن برای مقابله با دین و فرهنگ ملت‌ها شده است، با داشتن آموزش‌های صحیح و کاربردی می‌تواند نتیجه عکس بدهد و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید کند.

به گزارش ایكنا از فارس، ناصر جوكار، مسؤل بسیج فرهنگیان فارس امروز، 5 مهرماه در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس كه به‌میزبانی آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز برگزار شد، گفت: امروز در مدارس و مراکز آموزشی برنامه‌ریزی‌هایی برای شناخت هرچه بیشتر و بهتر دانش‌آموزان عزیزمان داریم تا درک تازه‌ای از دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی پیدا کنند.

وی با تأكید بر اهمیت استفاده از ظرفیت فضای مجازی در مقابله با دشمن گفت: فضای مجازی همان‌گونه که اسلحه‌ای در دست دشمن برای مقابله با دین و فرهنگ ملت‌ها شده است، با داشتن آموزش‌های صحیح و کاربردی میتواند بالعکس عمل کرده و دشمن را در رسیدن به اهداف شوم خود ناامید سازد.

جوكار افزود: ما به ایثار و جانفشانی شهدای خود افتخار می‌کنیم و هرگز حتی لحظه‌ای، آن همه رشادت و شهامت آنان را از یاد نبرده‌ایم.

مسؤل بسیج فرهنگیان فارس گفت: پایگاه‌های بسیج مدارس و ادارات ما با شوق و اشتیاق بسیار، پذیرای نوجوانان و جوانانی هستند که قصد دارند از سرچشمه معرفت امام و شهدای گرانقدر انقلاب و دفاع مقدس سیراب شوند.

وی بیان كرد: در بخش راهیان‌نور، برنامه‌ریزی‌ها به شکلی بوده که دانش‌آموزان بتوانند با حضور در جبهه‌های نورانی دفاع مقدس، از نزدیک با مجموعه‌ای از ایثارگری‌های پدران و برادرانشان آشناتر شوند.

جوكار ادامه داد: عشق و علاقه دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی برای بازدید از محورهای عملیاتی دفاع مقدس بیش از تصور بوده و اگر وضعیت پیش آمده موجود(بیماری کرونا) نبود، روز به‌روز بر تقاضای حضور در سفرهای زیارتی راهیان نور افزوده‌تر می‌شد.

محمد كماندار، رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز  نیز در این مراسم گفت: بیداری و حضور فرهنگیان در زمان دفاع مقدس تجربیات ارزشمندی را به ما منتقل کرده و نشانگر عشق و علاقه این قشر از مردم تلاشگر ما نسبت به انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی این کشور بوده است.

وی اظهار كرد: امروز با داشتن 252 نفر ایثارگر در این ناحیه به خود می‌بالیم و جانبازان، آزادگان و رزمندگانی را در کنار خود داریم که تا ابد مایه افتخار ما هستند.

كماندار ادامه داد: بخشی از قطعه ی شهدای دفاع مقدس ما به شهدای نهضت سوادآموزی تعلق دارد که به شکلی ناجوانمردانه و در هنگام آموختن در کلاس درس به شهادت رسیده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز ادامه داد: فرهنگیان ناحیه 3 به‌عنوان سپاه اسلام در جبهه‌های آموزش و تعلیم و تربیت، در کنار امر تدریس، اقداماتی را از قبیل اعزام دانش‌آموزان به برنامه‌های راهیان نور، بازدیدهایی از خانواده معظم شهدا و دیدار با رزمندگان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس انجام می‌دهند تا در آینده با انتقال افتخارات و رشادت‌های ایثارگران این سرزمین، نسل بعدی را سربازانی غیور و توانمند بار آورند.

انتهای پیام
captcha