سلاح شهادت، پیروزی را قطعی می‌كند
کد خبر: 3925502
تاریخ انتشار : ۰۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۹
همگام با شهدای سلامت فارس / 3

سلاح شهادت، پیروزی را قطعی می‌كند

در بخشی از وصیت‌نامه شهید «سیدعنایت‌الله خادم» آمده است: حال که ما آمده‌‌ایم تا در راه خدا جهاد کنیم، سلاح شهادت خود را به همراه داریم و تا زمانی که این سلاح در اختیار ماست، پیروزی و فتح نهایی ما حتمی است.

به گزارش ایكنا از فارس، مجموعه سلامت فارس در طول سال‌های دفاع مقدس، در کنار خدمات پشتیبانی در جبهه های حق علیه باطل و خدمت به رزمندگان غیور میهن در بهداری‌ها و بیمارستان‌های صحرایی، شهدای گرانقدری را به این انقلاب تقدیم کرده که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، با این آلاله‌های جاویدان آشنا می‌شویم. در این مطلب بخشی از وصیت‌نامه شهید «سید عنایت‌الله خادم» را مرور می‌کنیم.

شهید سید عنایت‌‌الله خادم

تاریخ و محل ولادت: ۲فروردین۱۳۳۴، روستای هفت‌‌خوان بیضا

تاریخ و مکان شهادت: ۱۵اردیبهشت۱۳۶۲، فکه

محل خدمت: بیمارستان قطب‌الدین شیراز

گذری بر وصیت‌نامه شهید

... آیا با این حملات، زنده به کاشانه‌‌ام برمی ‌گردم یا این‌که به لقای پروردگار می‌‌شتابم؟ در هر صورت هر دو برای ما سعادت و کامیابی را در بر دارد. امید بر این‌که تمام بندگان خداوند در پی آن باشیم که اسلام را شناخته و به آن عمل کنیم که در این صورت رضایت او را فراهم کرده‌ایم و حال که ما آمده‌‌ایم تا در راه خدا جهاد کنیم، سلاح شهادت خود را به همراه داریم و تا زمانی که این سلاح در اختیار ماست پیروزی و فتح نهایی ما بدون شک حتمی است و به این امید به ‌پیش می‌‌رویم که افتخار و شهادت نیز نصیب ما شود؛ همچنان که امام حسین(ع) و امام علی(ع) در مقابل ستمگران تسلیم نشدند و شهادت را با آغوش باز پذیرفتند ...

انتهای پیام
captcha