جنگ امروز شناخت‌محور است
کد خبر: 3925200
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۳۹۹ - ۰۲:۴۳

جنگ امروز شناخت‌محور است

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس با بیان اینكه جنگ امروز با دیروز متفاوت است، مختصات جنگ امروز را دورایستا، فناورانه، ناهم‌تراز و به تمام معنا شناخت‌محور عنوان کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، ناصر جوكار، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان استان عصر پنجشنبه، 3 مهرماه در حاشیه سفر رئیس سازمان بسیج فرهنگیان كشور به شیراز و در جمع فرهنگیان بسیجی آموزش و پرورش استان گفت: وجه افتراق جنگ دیروز و امروز در این است که در جنگ دیروز کمترین شعور سیاسی کمک می‌کرد تا دشمن را تشخیص داد، اما در جنگ کنونی این امر دشوار است.

وی مختصات جنگ امروز را دورایستا، فناورانه، ناهم‌تراز  و به تمام معنا شناخت‌محور عنوان کرد و گفت: مختصات جنگ آینده تغییر کرده و مختصات معلمان نیز باید در این زمینه تغییر کند.

جوكار نیاز امروز را عمق‌بخشی و معرفت‌شناسانه کار کردن دانست و گفت: فرمانده اصلی جنگ امروز معلم است و اوست که می‌تواند جامعه را به کمال و بلوغ برساند و یا بالعکس.

رئیس سازمان بسیج فرهنگیان فارس اظهار كرد: امروز معلم در صدر فهرست نیروی ناب نظام است که می‌تواند یک انقلاب معرفتی در جامعه  ایجاد کند، چنانچه رسالت معلم حفظ هسته دین و تجدید پوسته دین به اقتضای دوران است و هر اقدامی در این زمینه انجام رسالت معلمی است.

وی معلمان را دلسوزترین عنصر نظام اسلامی دانست و گفت: بسیج برای پیشبرد اهداف مقدس خود همواره به کمک فرهنگیان نیازمند است و در برنامه‌های آینده نیز خواستار همکاری شما هستیم.

انتهای پیام
captcha