شهدای روحانیت بالاترین آمار را نسبت به جمعیت دارد
کد خبر: 3925062
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰

شهدای روحانیت بالاترین آمار را نسبت به جمعیت دارد

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز با بیان اینكه روحانیت همواره در خط مقدم دفاع از حق و اسلام بوده‌اند، گفت: شهدای روحانیت در صنوف مختلف بالاترین آمار را نسبت به جمعیت دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با هفته دفاع مقدس یادواره شهدای روحانیت و چهار شهید حوزه علمیه منصوریه شیراز عصر دیروز، 2 مهرماه با حضور جمعی از علما و فضلا و خانواده‌های شهدا در مسجد خاتم‌الانبیا(ص) شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق، مدیر حوزه علمیه منصوریه ظهر در حاشیه این مراسم گفت: بیان ما خاکیان، کوتاه‌تر از آن است که بتواند در توصیف مجاهدان راه خدا و افلاکیان از جان گذشته، سخن بگوید و روحانیت همواره در خط مقدم دفاع از حق و اسلام بوده‌اند.

وی با بیان اینکه شهدای روحانیت در صنوف مختلف بالاترین آمار را نسبت به جمعیت دارد، اضافه کرد: شهدای روحانیت در صنوف مختلف درصد آن از بیشترین‌ها نسبت به جمعیت است و برگزاری یادواره شهدای روحانیت یک ارزشمندی است که هم حرمت‌گذاری برای شهداست و هم تبلیغ شهید است. 

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز در ادامه با تصریح اینکه نباید در عرصه تبلیغاتی ضعیف عمل کنیم و باید تبلیغات از اصل کار بیشتر و پر قوت‌تر باشد، اضافه کرد: رسانه‌ها در انعکاس رویدادهای یادواره‌های شهدای طلاب و روحانیون با قوت‌تر ورود کنند.

همچنین حجت‌الاسلام ساجدی، مدیر حوزه علمیه خاتم‌الانبیا(ص) نیز در ادامه این مراسم  ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، بیان كرد: شهدا با تاسی از امام حسین(ع) درس فداکاری، شجاعت، صداقت و امانت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند.

وی همچنین بر لزوم تداوم خط ولایت‌مداری تأكید كرد و گفت: امروز با عمل به منویات مقام معظم رهبری باشد که الگویی شایسته برای همه آحاد ملت باشیم.

انتهای پیام
captcha