تقوا؛ عامل اصلی پیروزی در دفاع مقدس / شهدای سلامت را فراموش نكنیم
کد خبر: 3925061
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۵

تقوا؛ عامل اصلی پیروزی در دفاع مقدس / شهدای سلامت را فراموش نكنیم

فرمانده سپاه فجر فارس، دوران دفاع مقدس را دوران تجلی روحیه جهادی در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی دانست و گفت: آنچه باعث پیروزی رزمندگان بر مشکلات و سختی‌های آن دوران شد تقوا و ایمان راسخ به وعده‌های الهی بود.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با هفته دفاع مقدس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر عصر دیروز، 2 مهرماه با حضور در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) شیراز از زحمات پزشکان و پرستان در مقابله با بیماری کرونا تجلیل کرد.

سردار بوعلی در این مراسم با بزرگداشت فرارسیدن چهلمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: دوران دفاع مقدس دوران تجلی روحیه جهادی در صحنه دفاع از انقلاب اسلامی است و آنچه باعث پیروزی رزمندگان بر مشکلات و سختی‌های آن دوران شد تقوا و ایمان راسخ به وعده‌های الهی بود.

وی با بیان اینکه مجاهدت پزشکان و پرستاران در عرصه مقابله با بیماری کرونا یاد صحنه‌های ایثارگری این قشر در دوران دفاع مقدس را برای انسان زنده می‌کند، گفت: کادر بهداشت و درمان با تکیه بر روحیه جهادی و با شجاعت در خط مُقدم مقابله با ویروس کرونا حضور نقش‌آفرینی کرده و با از جان گذشتگی و ایثار، جان بسیاری از مردم را  نجات داده‌اند.

فرمانده سپاه فجر با تصریح اینکه پزشکان و پرستاران نشان دادند روحیه جهادی و بسیجی همچون خون در رگ‌های ملت ایران در جریان است، گفت: شهدای مدافع سلامت و پزشکان و پرستارانی که امروز در بیمارستان حضرت علی اصغر(ع) در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند به همراه تمام کادر بهداشت و درمان کشور که در عرصه دفاع از سلامت مردم در حال تلاش و مجاهدت هستند نمونه‌هایی از مصادیق ایثار و خدمت خالصانه هستند.

بوعلی با بیان اینکه در موضوع مقابله با بیماری کرونا سپاه و بسیج در کنار پزشکان و پرستاران و حامی آنان هستند، گفت: تجلیل از پزشکان، پرستاران و کادر بهداشت و درمانِ فعال در عرصه مقابله با بیماری کرونا یکی از وظایف مهم مسؤلان است و نباید بگذاریم یاد و نام شهدای مدافع سلامت به فراموشی سپرده شود.

انتهای پیام
captcha