تنها عکس امام در خانه‌‌ها کفایت نمی‌‌کند
کد خبر: 3924952
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
همگام با شهدای سلامت فارس‌/ ۲

تنها عکس امام در خانه‌‌ها کفایت نمی‌‌کند

در بخشی از وصیتنامه شهید «خان‌میرزا استواری» آمده است: تنها عکس امام در خانه‌ها کفایت نمی‌‌کند، روش و عمل امام را در خانه‌‌هایتان ببرید و خانه‌‌ و خانواده‌‌ را مزین کنید.

به گزارش ایكنا از فارس، مجموعه سلامت فارس در طول سال‌های دفاع مقدس، در کنار خدمات پشتیبانی در جبهه‌های حق علیه باطل و خدمت به رزمندگان غیور میهن در بهداری‌ها و بیمارستان‌های صحرایی، شهدای گرانقدری را به این انقلاب تقدیم کرده که به‌مناسبت هفته دفاع مقدس، با این آلاله‌های جاویدان آشنا می‌شویم. در این مطلب بخشی از وصیت‌نامه شهید «خان‌میرزا استواری» یكی از شهدای دوران دفاع مقدس استان فارس را مرور می‌کنیم.

شهید خان‌میرزا استواری 

تاریخ و محل ولادت: ۳ اردیبهشت ۱۳۳۸، مرودشت

تاریخ و محل شهادت: ۱۸فروردین۱۳۶۶، خرمشهر (عملیات کربلای ۸)

رشته‌ تحصیلی: دندان‌‌پزشکی شیراز

گذری بر وصیت‌نامه شهید

انقلاب را رها نکنید. این ‌قدر در غفلت به‌سر نبرید و این ‌قدر بی‌‌اعتنا به جنگ و جهاد نباشید. بالاخره شما هم همین روزها خواهید آمد [عمر شما به سر خواهد آمد]. تنها عکس امام در خانه‌‌ها کفایت نمی‌‌کند، روش و عمل امام را در خانه ببرید. تنها سرودهای انقلابی را به بچه‌‌ها یاد ندهید و دلتان خوش نباشد که سرودی می‌‌خوانند. خط امام و روش و عبادت امام و سیاست و عملیت و مرجعیت امام را در خانه‌‌هایتان ببرید و خانه‌ها و خانواده‌‌ها را مزین کنید. روحانیت را رها نکنید. از ایام‌‌الله حداکثر استفاده را ببرید.

به مسئولین عرض می‌کنم که فکر تکلیف نباشید. ساعت را نپایید، نتیجه کار را بپایید و جویا شوید. انقلاب فعلاً به کار نیاز دارد. معیارهای اسلامی بودن و عمل خیر، همگام [با] انقلاب بودن است. اگر مسئولی این‌چنین نیست باید ترجیحاً کنار رود.

انتهای پیام
captcha