دهمین آیین «سه‌شنبه‌های تكریم» فارس برگزار شد
کد خبر: 3924706
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶

دهمین آیین «سه‌شنبه‌های تكریم» فارس برگزار شد

همزمان با هفته دفاع مقدس و بزرگداشت چهلمین سالگرد این ایام، دهمین آیین طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» استان فارس به‌منظور تکریم خانواده شهید مجید شجاعی برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با هفته دفاع مقدس و بزرگداشت چهلمین سالگرد این ایام، دهمین آیین طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» استان، به‌منظور تكریم خانواده شهید مجید شجاعی امروز، اول مهرماه با حضور امام جمعه و فرماندار كازرون برگزار شد.

همچنین در این آیین از مهدی هنرجویان، یادگار دفاع مقدس و فرزند شهید ابراهیم آب شیرینی (هنرجویان)، یكی از کارمندان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس نیز تجلیل شد.

حجت‌الاسلام حسین امیدی، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس در این مراسم گفت: دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و تکریم این بزرگواران در اولویت برنامه‌های کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد قرار دارد که در سال جاری همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس در قالب طرح ملی «سه‌شنبه‌های تکریم» اجرا می‌شود.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس‌ تأکید کرد: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی، ایثارگری و رشادت مردانی است که در راه خدا و عمل به اسلام هر آنچه از مال، جان و فرزند داشتند، در طبق اخلاص گذاشتند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد فارس اظهار كرد: بزرگی و رشادت شهدا برای همه دنیا، آزادی‌خواهان جهان و دوست‌داران اهل بیت(ع) یک درس بزرگ است.

امیدی با اشاره به اینکه به دلیل شیوع بیماری کرونا نتوانستیم حضوری به خدمت خانواده شهدا برسیم، تأکید کرد: دعای خانواده شهدا که با قلب حزین دعا می‌کنند، مورد پذیرش خداوند است به‌ویژه جوانان و نوجوانان را دعا کنید که تحت هجمه‌های شدید دشمن هستند.

انتهای پیام
captcha