كمك‌ مؤمنانه به‌ معنای حفظ آبروی نیازمندان است
کد خبر: 3924556
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۲

كمك‌ مؤمنانه به‌ معنای حفظ آبروی نیازمندان است

مدیركل آموزش و پرورش فارس با بیان اینكه امسال نیاز دانش‌آموزان متفاوت از سال‌های گذشته است، گفت: کمک مؤمنانه به این معناست که شأن و آبروی نیازمند حفظ شود.

به گزارش ایكنا از فارس، فرهاد اسماعیلی، مدیرکل آموزش و پرورش فارس عصر دیروز، 31 شهریورماه در جلسه با مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) استان با بیان اینکه امسال نیاز دانش‌آموزان، متفاوت از سال‌های گذشته است، گفت: امروز برای آموزش دانش‌آموزان نیاز به ابزار الکترونیکی داریم.

وی با تصریح اینكه کمک مؤمنانه به این معناست که شأن و آبروی نیازمند حفظ شود، افزود: امسال نیز از مدیران تمامی مدارس استان توقع داریم همچون سال‌های گذشته در جمع‌آوری و توزیع کمک‌های دانش‌آموزان، تمامی همت و تلاش خود را به کار گیرند.

اسماعیلی با اشاره به تغییرات پیش آمده در برگزاری جشن عاطفه‌های امسال، گفت: مقارن بودن این جشن با ایام صفر و نامگذاری آن به شور عاطفه‌ها در جهت کاهش آلام و رنج افراد نیازمندی است که در بین ما زندگی می‌کنند.

مدیركل آموزش و پرورش فارس ضمن قدردانی از حضور همیشگی مردم نیک‌اندیش استان در خلق صحنه‌های ایثار و فداکاری، گفت: مدیریت، زمانی خود را خوب نشان می‌دهد که در بحران باشد.

اسماعیلی یادآور شد: کمیته امداد هر ساله در برنامه‌هایی نظیر جشن نیکوکاری و جشن عاطفه‌ها به‌عنوان تسهیل‌گر در کنار آموزش و پرورش فعالیت کرده است.همچنین در امر اطلاع‌رسانی و تبلیغات نیز همواره یاری‌رسان ما بوده است.

انتهای پیام
captcha