احداث یادمان شهدای گمنام دانشگاه پیام‌نور شیراز
کد خبر: 3924552
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۸

احداث یادمان شهدای گمنام دانشگاه پیام‌نور شیراز

همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، فاز اول عملیات عمرانی احداث یادمان شهدای گمنام در دانشگاه پیام نور شیراز آغاز شد.

به گزارش ایكنا از فارس، همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، طی آئینی با حضور جمعی از خانواده شهدا، ایثارگران و مدیران دانشگاه پیام‌نور فارس كه عصر دیروز، 31 شهریورماه برگزار شد، فاز اول عملیات عمرانی احداث یادمان شهدای گمنام در دانشگاه پیام‌نور شیراز آغاز شد.

صیف، رئیس دانشگاه پیام‌نور فارس در این مراسم گفت: یادمان دو شهید گمنام دانشگاه پیام‌نور با اعتباری بالغ بر 10 میلیارد ریال و در سه فاز از محل اعتبارات دانشگاه و همکاری خیرین احداث خواهد شد.

وی با بیان اینكه امنیت و آرامش امروز، مرهون خون شهداست، افزود: امروز همه مسؤلیتی بزرگ در قبال شهدا داریم  چرا که برای هر پست و صندلی مسئولیتی در جمهوری اسلامی، خون‌های ارزشمندی تقدیم انقلاب شده است.

صیف با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجوی دانشگاه پیام‌نور استان فارس، حضور دو شهید گمنام در دانشگاه پیام‌نور شیراز را همچون دو مرواید درخشان، موجب خیر و برکت برای این مرکز دانشگاهی ذکر کرد و گفت: ما شرمنده شهدا هستیم چرا که به دلیل شرایط مالی دانشگاه در طول 3 سال گذشته علی‌رغم همه پیگیری‌ها موفق به احداث یادمان شهدا نشدیم اما امروز خوشحالیم که با یاری خداوند بزرگ مرحله اول ساخت این یادمان آغاز و تا پایان سال فاز اول آن به بهره‌برداری خواهد رسید.

حجت‌الاسلام حافظ ثابت، مسؤل دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام‌نور استان فارس نیز در این مراسم، گفت: بر اساس آموزه‌های قرآن، وقتی انسان ببیند اسلام در خطر است نباید منفعلانه برخورد کند بلکه حتی اگر در دل دشمن حضور داشته باشد، باید برای دفاع از اسلام جانفشانی کند.

وی با اشاره به فداکاری رزمندگان اسلام درطول جنگ تحمیلی بیان كرد: شهدا و ایثارگران در ۸ سال دفاع مقدس برای دفاع از ارزش‌ها و حفظ انقلاب، به لذت‌های دنیوی و زرق و برق دنیا پشت پا زدند.

مسؤل دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه پیام‌نور استان فارس ابراز امیدواری کرد: با به‌کارگیری از همه ظرفیت‌های درونی و بیرونی، بنای آبرومند و در شأن شهدا در دانشگاه پیام نور شیراز احداث شود.

احمدی، رئیس دانشگاه پیام‌نور شیراز نیز در این مراسم از تلاش‌های صورت گرفته توسط بخش‌های مختلف دانشگاه پیام‌نور استان فارس و مرکز شیراز قدردانی و ابراز امیدواری كرد: با ایجاد یادمان شهدا، تپه شهدای دانشگاه پیام‌نور شیراز به مرکز اصلی فعالیت‌های فرهنگی و شهدا محور تبدیل شود.

انتهای پیام
captcha