نیاز حداقل ۴۵۰۰ دانش‌آموز فارس به ابزار آموزشی الکترونیکی
کد خبر: 3924546
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

نیاز حداقل ۴۵۰۰ دانش‌آموز فارس به ابزار آموزشی الکترونیکی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس با بیان اینکه در فاز اول تهیه ملزومات آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند استان ۲۰۰۰ خانواده با اولویت دارا بودن بیش از یک دانش‌آموز شناسایی شدند، گفت: در استان فارس حداقل نیازمند ۴۵۰۰ تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند هستیم.

به گزارش ایكنا از فارس، جلسه هم‌افزایی کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس و ادارهکل آموزش و پرورش استان فارس جهت تهیه ملزومات آموزشی برای دانش‌آموزان نیازمند استان عصر دیروز، 31 شهریورماه به میزبانی آموزش و پرورش برگزار شد.

محمد بذرافشان، مدیر کل امداد امام خمینی(ره) فارس نیز در این جلسه گفت: یکی از رسالت‌های کمیته امداد توجه به تربیت و ارتقا سطح بینش و دانش مددجویان است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد در کنار فرهنگیان پر تلاش همواره سعی در تربیت سالم فرزندان مددجویان در جامعه اسلامی دارد، افزود: امروز مفتخریم دانش‌آموزانی که تحت حمایت کمیته امداد بودند؛ در میادین علمی و آموزشی حائز رتبه‌های برتر هستند.

بذرافشان بیان كرد: امسال نیز همچون سال‌های گذشته امیدواریم با ابتکار و خلاقیت خوی مدیران مدارس بتوانیم شاهد دریافت کمک‌های مردمی باشیم تا دغدغه دانش‌آموزان نیازمند را برطرف کنیم.

مدیرکل كمیته امداد فارس اضافه کرد: با تعامل خوب خیران و مدیر کل آموزش و پرورش فارس بیش از 2000 تبلت برای دانش‌آموزان استان فارس در حال سفارش و تهیه است که امیدواریم تا یک ماه آینده در اختیار این عزیزان قرار گیزد.

وی با بیان اینکه در استان فارس حداقل نیازمند 4500 تبلت برای دانش‌آموزان نیازمند هستیم، تصریح کرد: در فاز اول 2000 خانواده با اولویت دارا بودن بیش از یک دانش‌آموز شناسایی شدند که امید است با همدلی بتوانیم هر چه زودتر این ابزار را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهیم.

بذرافشان افزود: برای تسهیل و تسریع در کمک به دانش‌آموزان نیازمند برای هر شهرستان کد ussd جداگانه‌ای در نظر گرفته شده است که در اختیار آموزش و پرورش همان شهرستان قرار گرفته تا کمک‌های دانش‌آموزان و خانواده‌های نوع دوستشان با رعایت عدالت بین دانش‌آموزان نیازمند توزیع شود.

مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس یادآور شد: مردم نیک‌اندیش استان می‌توانند از چندین درگاه به‌صورت غیر حضوری کمک‌های خود را به نیازمندان اهدا کنند. کد USSD کمیته امداد فارس که با شماره‌گیری #071*1*8877* از طریق تلفن همراه قابل پرداخت است و شماره کارت 6037991899709376   و شماره حساب 01012773073000 که به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص یافته است.

انتهای پیام
captcha