ضرورت مجاهدت مسئولان برای جبران مظلومیت شاهچراغ(ع)
کد خبر: 3924301
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸

ضرورت مجاهدت مسئولان برای جبران مظلومیت شاهچراغ(ع)

نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس با اشاره به اهمیت تداوم مجاهدت در راه خدا،‌ اظهار کرد: یكی از جهادهای امروز در شیراز، مجاهدت مسئولان برای جبران مظلومیت شاهچراغ(ع) است.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده رهبر معظم انقلاب در فارس، امروز، ٣١ شهریور ماه در آیین نکوداشت و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس استان و دیدار ارتباط تصویری مقام معظم رهبری با رزمندگان و پیشکسوتان آن دوران در اولین روز از هفته دفاع مقدس، بیان کرد: امتحان الهی تعطیل‌بردار نیست و تا مادامی که نفس می‌کشیم باید امتحان پس بدهیم و نکته مهم ماندن تا پایان امتحان است.

وی با بیان اینکه بعضی به یک‌باره وسط این امتحان می‌برند، مصداق این گفته را سران بحرین و امارات دانست که روزی ادعای عربیت و دفاع از فلسطین داشتند اما امروز تغییر موضع داده‌اند.

آیت‌الله دژكام با تصریح اینکه در همه فشارهایی که دشمن ایجاد می‌کند، مجاهدت همانند مجاهدت در سال‌های جنگ تحمیلی و دفاع از حریم حرم نیاز است، تصریح کرد: در شرایط فعلی هم کار جهادی نیاز است.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه مجاهدت در راه خدا امروز در قالب‌های مختلفی باید خود را نشان دهد، اظهار کرد: یکی از جهادهای امروز در شیراز، مجاهدت مسؤلان برای جبران مظلومیت شاهچراغ(ع) است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر لزوم تداوم مساوات و کمک‌های همدلانه، بیان کرد: در دهه آخر صفر مجددا مساوات استان فارسی‌ها به همگان ثابت شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس بیان کرد: در دهه آخر صفر با محوریت قرارگاه مواسات حرم احمدبن موسی(ع) کار مناسبی برای خدمت به مردم شکل خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha