غیررسمی/ خداحافظی «بحرالعلوم» با وزارت بهداشت
کد خبر: 3924289
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
برخی شنیده‌ها حاکی است؛

غیررسمی/ خداحافظی «بحرالعلوم» با وزارت بهداشت

شنیده‌های خبرنگار ایکنا حاکی از خداحافظی محمدمهدی بحرالعلوم از مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت است.

خداحافظی «بحرالعلوم» با وزارت بهداشت

به گزارش ایکنا، براساس شنیده‌ها محمدمهدی بحر‌العلوم، رئیس مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت، به پایان همکاری خود با این مرکز رسیده و به زودی اخبار رسمی این کناره‌گیری اعلام خواهد شد.

با وجود اینکه می‌‌توان گمانه‌زنی‌هایی در مورد مقصد بعدی بحرالعلوم را مطرح کرد، هنوز اطلاع رسمی در مورد مقصد بعدی این چهره قرآنی و نیز جایگزین وی در مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت در دست نیست.

بحرالعلوم در مدت زمان حضور در مرکز قرآن و عترت وزارت بهداشت دو دوره میزبانی از جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور را بر عهده گرفت. بار اول در سال 1396 برگزار کننده سی و دومین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت شد و امسال نیز برای دومین بار میزبانی از سی و پنجمین دوره این جشنواره را عهده‌دار شده بود. با وجود این، به نظر می‌رسد در زمان برگزاری سی و پنجمین جشنواره، بحرالعلوم در جایگاه دیگری قرار گرفته باشد.

بر اساس گزارش ایکنا، محمدمهدی بحرالعلوم از آبان‌ماه سال 1394 طی حکمی از سوی «محمدرضا داوودآبادی فراهانی»، معاون وقت فرهنگی دانشجویی وزارت بهداشت، به جای «مصطفی‌ عباسی‌مقدم» انتخاب شد.

بحرالعلوم، متولد ۱۳۵۰ در تهران و حافظ كل قرآن کریم است. این چهره قرآنی در رقابت‌های بین‌المللی قرآن کریم در سوریه و عربستان حائز رتبه شد و رتبه دوم حفظ 20 جزء قرآن کریم را در در سیزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن ایران در سال 1375 به دست آورد.

یادآور می‌شود، محمدمهدی بحرالعلوم قبل از حضور در وزارت بهداشت، معاون فناوری و اطلاعات سازمان دارالقرآن الکریم بود.

انتهای پیام
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر میرجلیلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۴:۴۹
0
1
مقصد بعدی اوقاف
captcha