تغییر رویكرد موكب‌ها / ثبت‌نام زیارت نیابتی اربعین آغاز شد
کد خبر: 3924194
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۸

تغییر رویكرد موكب‌ها / ثبت‌نام زیارت نیابتی اربعین آغاز شد

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس از تغییر رویكرد موكب‌های اربعینی خبر داد و گفت: این موکب‌ها در قالب‌های مختلف به موکب سلامت، مهربانی، پویش مهر و حرم عشق تبدیل شده‌اند.

به گزارش ایكنا از فارس، اسكندر قاسمی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات فارس، عصر دیروز، 30 شهریور ماه، در جلسه ستاد اربعین استان با اشاره به تغییر رویکرد موکب‌ها،‌ اظهار کرد: موكب‌های اربعین در قالب‌های مختلف به موکب سلامت، مهربانی، پویش مهر و حرم عشق تبدیل شده‌اند.

وی افزود: سال گذشته ٦٨ موکب از استان فارس به ظرفیت 100000 نفر، زائران اربعین حسینی را تحت پوشش شبانه‌روزی قرار دادند. امسال نیز این موکب‌ها در وضعیت‌ کرونایی به «موکب سلامت» برای تهیه اقلام بهداشتی، «موکب مهربانی» برای توزیع کمک‌های معیشتی به میزان ١٨ هزار بسته و «پویش مهر اربعین» برای جمع‌آوری اقلام تحصیلی دانش‌آموزان اختصاص داده شده است.

قاسمی ادامه داد: موكب «حرم عشق» نیز برای جمع‌آوری نذورات مردمی برای ساخت صحن جدید حرم مطهر امام حسین(ع)، كه در حال ساخت است، برپا می‌شود و از عاشقان خاندان عصمت و طهارت برای كمک به این كار دعوت می‌كنیم.

وی از آغاز ثبت‌نام علاقه‌مندان به زیارت نیابتی از سوی کارکنان ستاد بازسازی عتبات عالیات مستقر در کربلا خبر داد و افزود: امسال به دلیل شیوع كرونا و عدم امکان حضور زوار در عتبات عالیات علاقه‌‌مندان می‌توانند برای زیارت نیابتی ثبت‌نام کنند و در ساعتی خاص در روز اربعین شاهد این زیارت از سوی کارکنان ستاد بازسازی عتبات مستقر در کربلا باشند.

انتهای پیام
captcha