رسیدگی به پرونده قضایی ۶۲ نفر از نیازمندان فارس
کد خبر: 3924084
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۲

رسیدگی به پرونده قضایی ۶۲ نفر از نیازمندان فارس

میز خدمت حقوقی کمیته امداد فارس با حضور رئیس کل دادگستری استان و 14 نفر از معاونین و قضات جهت رسیدگی به 62 پرونده قضایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس برگزار شد.

به گزارش ایكنا از فارس، میز خدمت حقوقی کمیته امداد فارس امروز، 30 شهریورماه با حضور رئیس کل دادگستری استان و 14 نفر از معاونین و قضات جهت رسیدگی به پرونده قضایی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد فارس برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی، رئیس کل دادگستری فارس در حاشیه این برنامه ضمن ابراز خرسندی و تأکید بر استمرار اینگونه خدمات‌دهی به مددجویان، گفت: این برنامه به‌همت کمیته امداد فارس جهت رسیدگی به 62 پرونده قضایی مددجویان برگزار شد.

وی افزود: از تعداد کل مراجعین، 48 نفر دارای دعاوی حقوقی و 14 نفر نیز سایر درخواست‌ها را داشتند؛ از این تعداد 41 پرونده با تعیین وقت به دادگاه های استان، 7 پرونده به شوراهای حل اختلاف، 7 پرونده به شعب اجرای احکام، 5 پرونده به دادگستری شهرستان‌ها و 2 پرونده نیز به ستاد دیه استان ارجاع داده شدند.

رئیس کل دادگستری فارس بر استمرار برگزار میز خدمت حقوقی تاکید کرد و گفت: سعی می‌کنیم برای کاهش زحمت و حضور مددجویان در دادگاه‌ها، این‌گونه خدمات‌دهی را در سایر نواحی شیراز اجرا کنیم.

محمد بذرافشان، مدیرکل كمیته امداد امام خمینی(ره) فارس نیز در این برنامه ضمن قدردانی از دستگاه قضایی استان، گفت: این تدبیر حکیمانه در راستای رسیدگی به مطالبات تعدادی از مددجویان تحت حمایت استان برگزار شده است که رئیس کل دادگستری فارس برای برگزاری و استمرار اینگونه خدمات‌دهی در سال جاری و آتی  قول مساعد دادند.

انتهای پیام
captcha