هیچ‌گونه خدماتی در مرزها ارائه نمی‌شود / اخبار اربعین را از رسانه‌های رسمی دنبال كنید
کد خبر: 3924039
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۷

هیچ‌گونه خدماتی در مرزها ارائه نمی‌شود / اخبار اربعین را از رسانه‌های رسمی دنبال كنید

مدیر حج و زیارت فارس با تأكید بر اینكه تمام مرزهای زمینی و هوایی عراق بسته است و هیچ‌گونه خدماتی برای اربعین حسینی تحت عنوان موكب در مرزها ارائه نمی‌شود، از مردم خواست كه اخبار اربعین را تنها از رسانه‌های رسمی دنبال كنند.

علی‌رضا زینلی، مدیر حج و زیارت فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با بیان اینكه امسال به دلیل شرایط شیوع كرونا پیاده‌روی اربعین در عراق برای هموطنانمان برگزار نمی‌شود، تصریح کرد: تمام مرزهای زمینی و هوایی عراق بسته است و از مردم می‌خواهیم كه به‌ هیچ عنوان به مرزها مراجعه نكنند.

وی با تأكید بر اینكه هیچ‌گونه خدماتی برای اربعین حسینی تحت عنوان موكب در مرزها ارائه نمی‌شود، از مردم خواست تا اخبار اربعین را تنها از طریق رسانه‌های رسمی دنبال كنند.

زینلی تأكید كرد: همچنین مردم برای كسب اطلاعات بیشتر و دقیق‌تر می‌توانند به دفاتر زیارتی مجاز كه آدرس آن‌ها بر روی سایت سازمان حج قرار گرفته است، مراجعه كنند و مراقب افرادی كه از روحیات پاك مردم سوءاستفاده می‌كنند، باشند.

مدیر حج و زیارت فارس با ابراز امیدواری از اینكه در سال آینده با از میان رفتن ویروس كرونا، بتوانیم دوباره سفر اربعین را با شكوه هرچه بیشتری برگزار كنیم، گفت: تمام سفرهای زیارتی به عتبات عالیات از ابتدای شیوع كرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی تأكید كرد: تمام اخبار و اطلاعات مربوط به اربعین از طریق ستاد اربعین استان اعلام می‌شود كه اخبار آن هم از طریق رسانه‌های رسمی اعلام می‌شود لذا مردم اخبار را تنها از منابع موثق و رسانه‌های رسمی دنبال كنند و به تبلیغاتی كه در محیط‌های مختلف برای اربعین انجام می‌شود، توجهی نكنند.

انتهای پیام
captcha