مسابقات قرآن در شبكه‌های اجتماعی پخش شود
کد خبر: 3923945
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۵:۰۶

مسابقات قرآن در شبكه‌های اجتماعی پخش شود

ناظر مسابقات قرآن اوقاف استان فارس اظهار کرد: به دلیل شیوع ویروس كرونا و محروم ماندن قرآن‌دوستان از حضور در محل برگزاری مسابقات،‌ بهتر است این مسابقات به‌ صورت زنده از شبكه‌های اجتماعی و فضای مجازی پخش شود.

میكائیل باقری، ناظر مسابقات قرآن استان فارس اعزامی از مركز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به محدودیت‌های اعمال شده در سال جاری به دلیل رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و عدم حضور تماشاگران در محل مسابقات،‌ بیان کرد: بهتر است در این شرایط كه امكان حضور قرآن‌دوستان در محل برگزاری مسابقات وجود ندارد، این مسابقات به‌ صورت زنده در شبكه‌های اجتماعی و فضای مجازی پخش شوند تا این شور و نشاط معنوی را بتوان به خانواده‌ها به خصوص خانواده متسابقان منتقل كرد.

وی افزود:‌ صفا و صمیمت و بركت مسابقات قرآن به حضور باشكوه جمعیت و حض معنوی مخاطبان است، اما متأسفانه امسال به دلیل شیوع كرونا امكان حضور جمعیت و تماشاگران در این مسابقات فراهم نبود و بدون حضور مخاطب این مسابقات در شیراز برگزار شد.

باقری از شیوه برگزاری مسابقات قرآن اوقاف در فارس ابراز رضایت كرد و افزود: فارس یكی از استان‌هایی است كه با زحمات دلسوزانه دست‌اندركاران آن مسابقات قرآن به خوبی را اجرا كرد كه جای تقدیر دارد.  

ناظر مسابقات قرآن اوقاف فارس ادامه داد: برگزاری این مسابقات یک كار حجمی است و همه سلیقه‌ها در آن حضور دارند و متسابقان نیز از شهرهای مختلف در آن حضور می‌یابند و هر كسی می‌خواهد حاصل زحمات حداقل یكساله خود را ببیند، لذا فراهم كردن تمام شرایط مدنظر متسابقان كمی مشكل است.

وی بیان كرد: طبق نظرسنجی كه از متسابقان انجام دادیم، اكثریت آن‌ها از شیوه برگزاری مسابقات راضی بودند و از نظم حاكم بر آن نیز ابراز رضایت كرده‌اند و به نظر می‌رسد كه این مسابقات در استان فارس موفق برگزار شده است.

انتهای پیام
captcha