دوره اصلی طرح ملی «تلاوت» در استان فارس آغاز می‌شود
کد خبر: 3923943
تاریخ انتشار : ۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۳۸
از ۳۱ شهریور ماه؛

دوره اصلی طرح ملی «تلاوت» در استان فارس آغاز می‌شود

دبیر اجرای طرح ملی «تلاوت» استان فارس از آغاز ترم ۱ و دوره اصلی این طرح از ۳۱ شهریور ماه خبر داد و افزود: با شروع این ترم، دوره ۶ ساله طرح ملی «تلاوت» در استان فارس آغاز می‌شود.

سیدمصطفی موسوی،  دبیر اجرایی طرح ملی «تلاوت» استان فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، اظهار کرد:‌ با گذشت تقریباً 8 ماه از شروع دوره مقدماتی طرح ملی تلاوت و برگزاری 2 ماه دوره حضوری در سال گذشته و 5 ماه دوره مجازی در قالب 5 دوره مجازی نورالثقلین در فضای مجازی و با توجه به رضایت کامل والدین قرآن‌آموزان از کیفیت برگزاری دوره‌ها و به‌کارگیری اساتید مجرب بازخوردهای بسیار خوبی از این دوره گرفتیم.

وی بیان کرد: در دوره مقدماتی طرح با شناسایی بسیار خوبی که از دانش‌آموزان مستعد قرآنی در طول 8 ماه گذشته به دست آوردیم، به یاری خدا ترم 1 این طرح را از 31 شهریور ماه آغاز خواهیم كرد كه این نخستین ترم دوره 6 ساله طرح ملی تلاوت در استان فارس خواهد بود.

موسوی تعداد جلسات آموزشی در هفته و تعداد نفرات هر کلاس به تفکیک سبک اساتید و قراء مشهور مصری استاد عبدالباسط، منشاوی و مصطفی اسماعیل را اعلام كرد و افزود:‌ 9 کلاس 8 نفره ویژه آقایان برگزار می‌شود که 7 کلاس سبک استاد عبدالباسط و 2 کلاس سبک استاد منشاوی هستند. همچنین 4 کلاس 8 نفره ویژه بانوان است که 2 کلاس 8 نفره سبک مصطفی اسماعیل و 2 کلاس 8 نفره سبک استاد عبدالباسط ویژه دختران است.

وی با بیان اینكه تعداد ثبت‌نام‌کنندگان در ترم اول دو ساله 100 نفر است، تصریح کرد: جلسات تعیین سبک تلاوت دانش‌آموزان از سوی اساتید مجرب دوره نظیر عطاءالله امیدواری، زهرا حسین‌پور و آسیه دهقان در طول روزهای گذشته انجام گرفته است.

موسوی بیان کرد: جلسات آموزشی این دوره در محیط واتساپ برگزار می‌شود تا امکان آرشیو کلاس‌ها، دریافت و ارسال صوت دانش‌آموزان و رفع اشکال وجود داشته باشد.

وی در پایان گفت: همچنین پیش‌بینی برگزاری جلسات آموزشی تجوید در محیط اسکای روم و جلسات حضوری در بقاع متبرکه شهر شیراز لحاظ شده است.

انتهای پیام
captcha