عمل به آموزه‌های قرآنی، مانع بروز خطا می‌شود
کد خبر: 3923885
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

عمل به آموزه‌های قرآنی، مانع بروز خطا می‌شود

مدیركل زندان‌های فارس با بیان اینكه افرادی که با قرآن مأنوس باشند و به دستورات آن عمل کنند، دچار اشتباه و گناه نمی‌شوند، گفت: با فراگیری معانی و دستورات قرآن و عمل به آن، جای هیچ فردی در زندان نیست.

به گزارش ایكنا از فارس، اسحاق ابراهیمی، مدیرکل زندان‌های فارس امروز، 29 شهریورماه از بخش‌های مختلف کانون اصلاح و تربیت شیراز بازدید و ضمن ملاقات چهره به چهره با مددجویان، مشکلات قضایی و رفاهی آنان را بررسی کرد.

وی با شرکت در محفل مددجویان قرآن‌پژوه گفت: خواندن قرآن و تأمل در آیات قرآنی فضیلت‌های زیادی دارد و باید برای کسب نور، چشم بصیرت را بازکنیم و با تفکر و تأمل در آیات، سطح آگاهی و بینش خود را افزایش دهیم.

ابراهیمی با بیان اینكه خواندن قرآن و شنیدن آن به‌عنوان عملى نیک، ثواب فراوانی دارد و نورانیت دل و ثواب اخروى را به همراه دارد، افزود: سعی کنید با قرآن مأنوس شوید. هدف از نزول قرآن، هدایت انسان‌ها به سوى كمال و سعادت واقعى آنان است و با عمل كردن به دستورات قرآن و تدبر و تفكر در آیات الهى می‌توان به کمال دست یافت.

مدیرکل زندان‌های فارس با تأكید بر اینكه افرادی که با قرآن مأنوس باشند و به دستورات آن عمل کنند دچار اشتباه و گناه نمی‌شوند، گفت: با فراگیری معانی و دستورات قرآن و عمل به آن، جای هیچ فردی در زندان نیست و اکنون که به دلایل مختلف در کانون بسر می‌برید از این فرصت‌های پیش آمده در مسیر اصلاح و ارتقای سطح آگاهی خودتان استفاده کنید.

وی تأکید کرد: شما نوجوانان، آینده این مملکت هستید از امکانات فراهم شده در کانون در مدت زمانی که قانون برای شما تعیین کرده، در جهت خودشناسی و تقویت خوباوری در خودتان استفاده کنید تا پس از آزادی در اجتماع فرد مفیدی برای خانواده و جامعه باشید.

یادآور می‌شود، این بازدید با هدف رفع مشکلات قضایی و رفاهی مددجویان و با حضور مرتضی نظری، معاون اداری و مالی زندان‌های استان و علی محمد رحیمی، مدیرکانون اصلاح و تربیت شیراز انجام و دستورات لازم از سوی مدیرکل زندان‌‌های فارس صادر شد.

انتهای پیام
captcha