رعایت پروتكل‌های بهداشتی فقط برای مساجد نباشد
کد خبر: 3923710
تاریخ انتشار : ۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶

رعایت پروتكل‌های بهداشتی فقط برای مساجد نباشد

مسئول حوزه علمیه منصوریه شیراز با تأكید بر اینكه متدینین در اهتمام به قانون در ردیف اول هستند، اظهار کرد: پروتکل‌های بهداشتی فقط برای مساجد و اقامه نمازهای جماعت معنا دارد و برای کافی‌شاپ‌ها، مراکز تجاری و تفریحی معنا ندارد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌رضا حدائق، مسؤل حوزه علمیه منصوریه شیراز، عصر دیروز، 28 شهریور ماه در جلسه جامعه روحانیت شیراز که در دفتر این نهاد در مصلی نماز جمعه قدیم شیراز برگزار شد، با اشاره به اینکه روحانیت همراه مردم است، اظهار کرد: وضعیت اعتقادی و اخلاقی شهر باید شایسته جامعه اسلامی باشد.

وی با بیان اینکه پروتکل‌های بهداشتی فقط برای مساجد و اقامه نمازهای جماعت معنا دارد و برای کافی‌شاپ‌ها، مراکز تجاری و تفریحی معنا ندارد، اضافه کرد: متدینین در اهتمام به قانون در ردیف اول هستند.

عضو جامعه روحانیت شیراز در خصوص مسائل اقتصادی نیز بیان كرد: مشکلات اقتصادی باید برطرف شود، مسئلان باید نوکری کنند، حضرت امام راحل(ره) می فرمودند مسئول در نظام جمهوری اسلامی باید خادم باشد.

وی با اشاره همراهی همیشگی روحانیت در مسائل مختلف با مردم گفت: روحانیت دغدغه‌مند مشکلات مردم به ویژه مشکلات اقتصادی مردم است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحی‌الدین طاهری، دبیر جامعه روحانیت شیراز نیز در این نشست،‌بیان کرد: معمولاً همه مسائلی که پیرامون رعایت پروتکلهای بهداشتی بوده است، فعلا فقط از سوی متدینین، اصحاب مساجد و علما به نحو مطلوبی رعایت می‌شود، اما متأسفانه مشاهده می‌کنیم که همه کاسه‌ها را بر سر روحانیت می‌شکنند.

وی همچنین در خصوص فعالیت های حوزه علمیه فارس،‌ تصریح کرد: حوزه علمیه فارس در ایام کرونایی به ویژه در بخش فعالیت‌های جهادی در خصوص تجهیز و اموات کرونایی بسیار خوش درخشید.

انتهای پیام
captcha