توزیع 647 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان فارس در مرحله دوم رزمایش كمك مؤمنانه
کد خبر: 3923492
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۳:۴۲

توزیع 647 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان فارس در مرحله دوم رزمایش كمك مؤمنانه

فرمانده سپاه فجر فارس از توزیع 647 هزار بسته معیشتی میان نیازمندان این استان تاكنون در مرحله دوم رزمایش كمك‌های مؤمنانه خبر داد و گفت: این مرحله از رزمایش از عید قربان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

به گزارش ایكنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس شامگاه چهارشنبه، 26 شهریورماه در مراسم اقتدار بسیجیان شیراز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و بزرگداشت مقام والای شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: برگزاری این برنامه باشکوه نشان از فهم، شعور و اقتدار جوانان بسیجی در عرصه‌های مختلف است که همواره در راه شهدا ثابت قدم هستند.

وی ادامه داد: خطه فارس همواره در طول تاریخ اثرگذار بوده و در عرصه‌های علمی، فرهنگی، معنوی، مذهب و به‌خصوص امور خیر و کمک به مردم عملکرد درخشانی داشته است و یکی از سندهای این عملکرد درخشان نیز تقدیم 15 هزار شهید والامقام است.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه استان فارس در تحقق فرمان و مطالبه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در مورد رزمایش و نهضت کمک مومنانه سرافراز بوده و درخشیده است، گفت: مردم و خیرین نیک‌اندیش فارس در مرحله اول رزمایش کمک مؤمنانه بیش از یک میلیون و سیصد هزار بسته معیشتی را به نیازمندان اهدا کردند.

بوعلی ادامه داد: در مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه از عید قربان تاکنون بیش از ششصد و چهل و هفت هزار بسته معیشتی به نیازمندان استان اهدا شده و این کمک‌ها همچنان ادامه دارد.

یادآور می‌شود، در این مراسم از خانواده‌های شهدا و ایثارگران تجلیل شد و فرمانده سپاه فجر از نمایشگاه توانمندی‌های حوزه چهار بسیج بلال سپاه بقیةالله(عج) شیراز بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha