مجموعه سلامت را با پرهیز از سفرهای غیرضرور یاری دهیم
کد خبر: 3923447
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۱

مجموعه سلامت را با پرهیز از سفرهای غیرضرور یاری دهیم

رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز با ابراز نگرانی از افزایش موارد بستری کروناویروس در بیمارستان‌‌ها، از مردم خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمع‌ها و خودداری از سفرهای غیرضروری در روزهای پایانی شهریور، به مجموعه سلامت کشور و استان فارس كمك كنند.

به گزارش ایكنا از فارس، نشست روزانه ستاد مدیریت بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، 26 شهریورماه با حضور رئیس، معاونان و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.

مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشكی شیراز در این نشست با گرامیداشت روز اورژانس و فوریت‌های پزشکی از تلاش‌ها و فعالیت‌های اورژانس پیش بیمارستانی، روند اجرای مصوبات ستاد دانشگاهی مدیریت کرونا در حوزه‌های مختلف را ارزیابی و بر لزوم تلاش برای ارائه هرچه بهتر خدمات در حوزه‌های مختلف زیرمجموعه دانشگاه تأکید کرد. 

وی با بررسی اقدامات بیست و چهار ساعت گذشته حوزه‌های تابعه دانشگاه علوم پزشكی شیراز در راستای کنترل و مقابله با ویروس کرونا در استان، روند ارائه خدمات به بیماران را پایش و دستورات لازم را به اعضای ستاد مدیریت کرونا دانشگاه ابلاغ کرد.

لطفی همچنین با ابراز نگرانی از افزایش موارد بستری کروناویروس در بیمارستان‌ها از مردم خواست با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمع‌ها و خودداری از سفرهای غیرضروری در روزهای پایانی شهریور، به مجموعه سلامت کشور و استان فارس برای ارائه خدمت بهتر به بیماران نیازمند دریافت خدمات درمانی کمک کنند.

معاونان و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشكی شیراز نیز در این نشست گزارشی از اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری و مقابله با کروناویروس به رئیس دانشگاه ارایه کردند.

یادآور می‌شود، در نشست‌های روزانه دانشگاه، اعضای ستاد مدیریت بیماری کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی شیراز تمامی اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و درمان بیماران کووید۱۹ در استان فارس و بیمارانی که از سایر استان‌های همجوار به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی فارس مراجعه می‌کنند، بررسی و در موارد مختلف تصمیم‌گیری می‌شود.

انتهای پیام
captcha