۲۸ شهریورماه؛ آخرین مهلت شرکت در همایش بین‌المللی «تمدن اسلامی قرآن‌بنیان»
کد خبر: 3923276
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۰

۲۸ شهریورماه؛ آخرین مهلت شرکت در همایش بین‌المللی «تمدن اسلامی قرآن‌بنیان»

رئیس دانشکده علوم قرآنی شیراز با بیان اینکه آخرین مهلت شرکت همایش بین‌المللی «تمدن اسلامی قرآن‌بنیان» را ۲۸ شهریورماه اعلام کرد و از اساتید و اندیشمندان قرآنی استان فارس برای مشارکت در این همایش دعوت کرد.

زینب روستایی، رئیس دانشكده علوم قرآنی شیراز در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری نخستین همایش علمی ـ پژوهشی بین‌المللی «تمدن اسلامی قرآن‌بنیان» خبر داد و گفت: این همایش توسط گروه علوم قرآنی مجمع بین‌المللی اساتید مسلمان دانشگاه‌ها با همكاری و مشاركت دانشگاه‌های مختلفی نظیر دانشگاه علوم و معارف قرآن، جامعةالمصطفی(ص)، دانشگاه شاهد، دانشگاه قرآن و حدیث مركز خدمات انقلاب اسلامی، دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه امیرالمؤمنین(ع) برگزار می‌شود.

وی‌ آخرین مهلت شركت در این همایش را 28 شهریورماه جاری اعلام كرد و از اساتید و اندیشمندان قرآنی استان فارس جهت مشاركت در این همایش دعوت کرد.

روستایی با بیان اینكه این همایش در تاریخ 8 آبان‌ماه سال جاری برگزار خواهد شد، گفت: علاقه‌مندان جهت شركت در این همایش می‌توانند چكیده تفصیلی مقالات را خود را به نشانی https://www.instagram.com/iaomuphttps://www.aparat.com/IAOMUP ارسال كنند.

رئیس دانشكده علوم قرآنی شیراز بیان كرد: مبانی قرآنی تمدن اسلامی، مبانی حدیثی تمدن اسلامی، نقش نخبگان در زمینه‌سازی تمدن نوین قرآن‌بنیان، فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌روی تمدن قرآن‌بنیان و اربعین زمینه‌ساز تمدن قرآن‌بنیان محورهای این همایش هستند.

وی با تصریح اینكه مقالات برتر در نشریات معتبر چاپ خواهند شد، گفت: نشانی دبیرخانه این همایش شامل تهران، میدان ولیعصر(عج)، خیابان ولیعصر(عج)، روبه‌روی سینما استقلال، كوچه شهید شهامتی، پلاك 27 قرار دارد و همچنین شماره تماس 09123275211 جهت كسب اطلاعات بیشتر اعلام شده است.

انتهای پیام
captcha