کمک ۶ میلیاردی نیک‌اندیشان فارس در «شور عاطفه‌ها»
کد خبر: 3923099
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۸

کمک ۶ میلیاردی نیک‌اندیشان فارس در «شور عاطفه‌ها»

مدیرکل کمیته امداد فارس گفت: تاکنون در طرح «شور عاطفه‌ها» ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی در این استان جمع‌آوری شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، محمد بذرافشان، مدیركل كمیته امداد امام خمینی(ره) استان امروز، 25 شهریورماه در جمع خبرنگاران با اشاره به اجرای طرح «شور عاطفه‌ها» از ابتدای هفته جاری گفت: تاکنون در استان 6 میلیارد و 800 میلیون تومان کمک‌های مردمی در طرح شور عاطفه‌ها جمع‌آوری شده است.

وی با بیان اینكه این طرح از 22 شهریورماه جاری آغاز و تا 11 مهرماه ادامه دارد، از خیران و نیك‌اندیشان استان جهت مشاركت گسترده در این طرح به‌منظور كمك به دانش‌آموزان بی‌بضاعت به‌ویژه در شرایط شیوع كرونا دعوت كرد.

بذرافشان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: به‌منظور کمک به خانواده‌های نیازمند تحت حمایت، دو طرح احسان و اطعام حسینی تا پایان ماه صفر به‌صورت کشوری اجرا می‌شود.

مدیركل كمیته امداد فارس بیان کرد: در استان فارس تاکنون در طرح اطعام حسینی یک میلیون و 277 هزار پرس غذای گرم و در طرح احسان حسینی 95 هزار و 350 بسته معیشتی با اعتبار 34 میلیارد و 180 میلیون تومان تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا شده است.

انتهای پیام
captcha