بیانیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در محكومیت اهانت به ساحت پیامبر(ص)
کد خبر: 3922448
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰

بیانیه سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز در محكومیت اهانت به ساحت پیامبر(ص)

بسیجیان سپاه محمد رسول الله(ص) شیراز اقدام موهن نشریه فرانسوی به پیامبر(ص) را محکوم و این اقدام را در راستای تلاش‌های رژیم صهیونیستی و آمریکا در برابر عزم راسخ عنوان کرد.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی اهانت چندین باره نشریه شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر مكرم اسلام(ص)، سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز بیانیه‌ای در محكومیت این اقدام صادر كرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

« یرِیدُونَ لِیطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ؛ مى‏ خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانید» (آیه 8 سوره صف)

دست پلید شیطان بار دیگر از آستین یکی از کشورهای غربی مدعی دروغین حقوق بشر بیرون آمد تا ساحت مقدس و نورانی اشرف مخلوقات عالم، رحمتً للعالمین، حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم را مورد توهین مجدد قرار داده و قلوب صدها میلیون مسلمان و آزاده جهان را جریحه‏‌دار کند.

« لَقَدْ كَانَ لَكُمْ فِی رَسُولِ اللَّهِ أُسْوَةٌ حَسَنَةٌ...؛ قطعا براى شما در [اقتدا به] رسول خدا سرمشقى نیكوست...» (آیه 21 سوره احزاب) و « وَمَا أَرْسَلْنَاكَ إِلَّا رَحْمَةً لِلْعَالَمِینَ؛ و تو را جز رحمتى براى جهانیان نفرستادیم» (آیه 107 سوره انبيا). بار دیگر خباثت صهیونیسم جهانی در دشمنی با اسلام و وجود مقدس پیامبر اعظم (ص) در قالب انتشار مطالب توهین‌آمیز نشریه فرانسوی قلب مسلمانان جهان را جریحه‌دار کرد.

دستگاه رسانه‌‌ای استکبار به بهانه آزادی بیان و قلم آن هم به‌گونه‌ای کاملاً جهت‌دار به اشکال گوناگون به پدیده اسلام‌هراسی و اسلام‌ستیزی دامن می‌زنند که این امر ناشی از ترس از نفوذ و گسترش آموزه‌‌های گران‌سنگ اسلام بوده که آشکارا در تعارض با منافع نامشروع نظام ‌سلطه در جهان می‌باشد و چون دست‌‌اندرکاران این‌گونه رسانه‌ها توان رویارویی صحیح با منطق استوار دین حنیف را ندارند اقدام به انجام حرکات ناشایستی از این دست می‌‌زنند. پرواضح است که این‌گونه حرکات از سر ضعف و انفعال می‌‌باشد و عاقبت خوبی نیز برای عاملان آن به دنبال نخواهد داشت.

این اهانت به الگوی خوبی‌ها و مهربانی‌ها، نتیجه همان لیبرال دموکراسی است که یک روز به بهانه آزادی، فعالیت گروه‌های تروریستی و کشتار زنان و کودکان در یمن، عراق، سوریه، فلسطین، افغانستان و... را آزاد و حمایت و پشتیبانی از آن‌ها را توجیه می‌کند، روز دیگر توهین به ادیان الهی و ارزش‌های والای انسانی و مقدسات صدها میلیون انسان را توجیه و حتی ترویج و تشویق می‌کند

ما بسیجیان سپاه محمد رسول‌الله(ص) شیراز که با این نام میارک مزین شده‌ایم در کنار ملت رشید و غیور ایران اسلامی و تمام آزادی‏خواهان جهان اقدام توهین‏‌آمیز اخیر نشریه فرانسوی را شدیداً محکوم کرده و این حرکت‏‌های مذبوحانه را در راستای تلاش‏های صهیونیسم درمانده و آمریکای شکست‌خورده در برابر عزم و اراده راسخ مسلمانان جهان دانسته و با فریاد رسا و بلند اعلام می‌دارد همان‌طور که حضرت امام خمینی(ره) فرمودند: «اگر جهان خواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد».

در پایان  یک بار دیگر ضمن محکوم نمودن این حرکت نشریه فرانسوی آن را اظهاراتی وقیحانه و کینه‌توزانه می‌دانیم و توهین به دین، مقدسات و پیامبران، جنایت علیه بشریت است که وظیفه ذاتی همه ملت‌ها آزادی‌ها که این حرکت مذبوحانه را محکوم نماید و این چیزی جز این نیست که این اقدام موهن و نژادپرستانه نشریه فکاهی شارلی ابدو بیش از هر چیز عناد و کینه‌ورزی دنیای غرب با مسلمانان را نشان می‌دهد و اسلام‌ستیزی دیرین و پیوسته دشمنان اسلام که در چارچوب راهبردها و سیاست‌های شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار و صهیونیسم بین‌الملل باهدف جنگ روانی علیه اسلام و مسلمین هرروز به‌گونه‌ای پدیدار می‌شود.

انتهای پیام
captcha