پیروان ادیان الهی در مقابل اهانت‌کنندگان به مقدسات اسلام ساكت نمانند
کد خبر: 3922288
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۲:۱۵

پیروان ادیان الهی در مقابل اهانت‌کنندگان به مقدسات اسلام ساكت نمانند

رئیس كل دادگستری فارس خواستار برخورد جدی با توهین‌كنندگان به ساحت مقدس پیامبر(ص) و قرآن كریم از سوی غربی‌ها شد و گفت: پیروان ادیان الهی نباید در مقابل چنین اقداماتی ساكت بمانند.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدكاظم موسوی، رئیس كل دادگستری فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، ضمن محكوم كردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر مكرم اسلام(ص) و قرآن كریم در كشورهای غربی به خصوص فرانسه گفت: این حركات خبیثانه را كه به نام آزادی بیان در این كشورها انجام می‌شود را به شدت محكوم می‌كنیم.

وی خواستار برخورد جدی با چنین حركاتی شد و افزود: باید با چنین اقداماتی برخورد جدی شود و نباید اجازه داد كه به پیامبر رحمت(ص) اهانت شود و همه سكوت كنند و پیروان ادیان الهی نباید به این راحتی از این قضیه بگذرند.

موسوی ادامه داد: انجام چنین اقدامات خبیثانه‌ای در كشوری كه مدعی آزادی بیان است، بسیار زشت و غیرقابل پذیرش است و چنین اقداماتی تاكنون چندین بار در فرانسه انجام شده و سكوت كردند لذا همه باید در این زمینه مطالبه‌گر و مدعی برخورد با اهانت‌كنندگان باشند و برخورد جدی هم با این حركات صورت گیرد.

رئیس كل دادگستری فارس اظهار كرد: كشورهای غربی مدعی آزادی بیان هستند اما در غرب اگر كسی علیه پیامبر(ص) و مقدسات دین اسلام اهانت كند، آزاد است ولی در این كشورها كسی جرأت حرف زدن علیه صهیونیست‌ها یا هلوكاست را ندارد.

وی یادآور شد: وقتی از رئیس جمهور فرانسه سؤال می‌شود كه چرا در مقابل اهانت به ساحت پیامبر رحمت(ص) موضع‌گیری نمی‌كند، می‌گوید در كشور ما آزادی بیان است اما زمانی كه از هلوكاست می‌‌پرسند، ساكت می‌شود و جرأت حرف زدن ندارد.

موسوی تأكید كرد: تمام كسانی كه با اسلام آشنایی دارند، می‌دانند كه اسلام به هر حال فراگیر خواهد شد و سراسر دنیا را می‌گیرد و همه به اسلام گرایش پیدا می‌كند لذا دشمنان از آینده ترس دارند زیرا می‌دانند كه هر كسی كه درباره اسلام مطالعه و تحقیق كند، به این دین الهی روی می‌آورد و دیگر نمی‌توانند به آن اعمال نفوذی كنند، پس درصدد تخریب اسلام برآمده‌اند.

انتهای پیام
captcha