شعار پوشالی آزادی بیان؛ ابزار سردمداران رژیم استکباری
کد خبر: 3922251
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹

شعار پوشالی آزادی بیان؛ ابزار سردمداران رژیم استکباری

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: ما حرکت مذبوحانه هتک حرمت به قرآن و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) را محکوم می‌کنیم و امیدواریم عن‌قریب دنیای غرب نیز متوجه شود که شعارهای پوشالی آزادی بیان، دموکراسی و حقوق بشر، تنها ابزاری در اختیار سردمداران جنایتکار رژیم استکباری است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و امام‌جمعه بندرعباس، ظهر امروز، 21 شهریورماه، در خطبه‌های نماز جمعه شهر بندرعباس، اظهار کرد: برای سلامت جامعه و خانواده‌ها، برای اینکه بتوانیم نقش  خود را در جامعه امروز به‌خوبی انجام دهیم، بهترین ابزار تقوای الهی است. تقوای الهی پیشه کنیم، از محرمات پرهیز کنیم، نسبت به واجبات و فرایض دینی خود اهتمام بورزیم، در نظارت بر رفتارهای جامعه دلسوزانه و از روی مهر و عطوفت برخورد کنیم، سرنوشت دیگران را سرنوشت خود بدانیم، خیر و صلاح دیگران را با خیر و صلاح خود یکی کنیم.

وی ادامه داد: آنچه را که برای خود دوست نداریم برای دیگران نیز دوست نداشته باشیم، جامعه اسلامی و ایمانی، جامعه‌ای است که بر مبنای اخوت و برادری شکل گرفته است. همه ما به‌مثابه یک پیکریم پس باید نگاهمان در جامعه بر اساس تقوا این باشد که مصلحت و خیر همه مردم را نگاه کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان تصریح کرد: اولین مسئله‌ای که امروز متأسفانه دنیای غرب هنوز نسبت به آن در دوران جهالت قرون‌وسطایی خود سیر می‌کند، بحث توهین و جسارت به ساحت مقدس قرآن کریم و پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) است. بدتر از گناهی که نشریه فرانسوی در تیراژ بالای 3 میلیون مرتکب شده و به رهبر بزرگ‌ترین دین الهی جسارت کرده، واکنش رئیس‌جمهور فرانسه در مقابل سؤال خبرنگاران در خصوص توهین به ادیان الهی است که می‌گوید این مسئله در کشور ما مطابق با آزادی بیان است و هرکسی حق دارد اظهار بیان کند.

عبادی‌زاده اضافه کرد: جالب است وقتی که خبرنگاری در بیروت از آقای مکرون سؤال می‌کند اگر این مطابق آزادی بیان است چرا وقتی در مسئله هولوکاست مردم شما نه در عمل بلکه در کلام نظر خود را بیان می‌کنند، آن‌ها را به دو سال زندان و حرایم نقدی محکوم می‌کنید؟ چرا وقتی روژه‌گارودی، فیلسوف و اندیشمند فرانسوی مسئله هولوکاست را افسانه برای باج گرفتن صهیونیست‌ها از اروپاییان می‌داند، وی را به دو سال زندان و جریمه نقدی محکوم می‌کنید؟ و جواب آقای مکرون در برابر این تناقض سکوت و ترک نشست خبری است.

وی عنوان کرد: این یک بام و دوهوا در غرب طبیعی بوده و این است آزادی بیانی که غربیان از آن دم می‌زنند و امروز در دنیایی که عقلانیت و احترام به افکار دیگران یک اصل مسلم است، شاهد چنین اتفاقاتی در غرب هستیم. ما این حرکت مذبوحانه را محکوم می‌کنیم و امیدواریم عن‌قریب دنیای غرب نیز متوجه شود که این شعارهای پوشالی آزادی بیان و دموکراسی و حقوق بشر ابزاری در اختیار سردمداران جنایتکار رژیم استکباری است.

غلامان حلقه‌به‌گوش غرب به خود بیایند

امام‌جمعه بندرعباس بیان کرد: غلامان حلقه‌به‌گوش غربی‌ها در کشور ما و کسانی که مدعی روشن‌فکری هستند و همه تلاششان را می‌کنند تا اتفاقات این‌چنینی که در غرب می‌افتد را توجیه کنند، به خود بیایند و حقایق را ببینند. امیدوارم این غرب‌زده‌ها و غرب گداها و سینه‌چاکان دفاع از نظام  لیبرال دموکراسی غرب، بیش از این خود را به دنیای پر از رذالت، دنائت و پستی نفروشند.

عبادی‌زاده اظهار کرد: مسئله دیگری که بحمدالله امروز شاهد آن هستیم، موج اعتراضات مردمی علیه بنیان‌های نظام پوشالی غرب و در رأس آن آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی است. دنیا علیه تبعیض نژادی بلند شده، آمریکایی‌ها تابستان داغی را تجربه کردند و مردمشان در برابرشان ایستاده‌اند. اعتراض مردم آمریکا به شالوده و زیرساخت‌های نظام لیبرال دموکراسی غرب است و جای تأسف دارد در دنیای بی‌عدالتی‌ها به‌راحتی حقوق سیاه‌پوستان را زیر پا می‌گذارند و دم از حقوق بشر می‌زنند.

وی افزود: متأسفانه در این فضا به بهانه انتخابات می‌خواهند افکار عمومی دنیا را از اعتراضاتی که علیه نظام پوشالی غرب در کشورهای مختلف ازجمله آمریکا اتفاق می‌افتد، منحرف کنند. نشانه‌هایی از فساد در انتخابات را احساس می‌کنیم و امیدواریم به‌زودی شاهد فروپاشی نظام سرمایه‌داری و لیبرال دموکراسی غرب باشیم.

نگاهمان به سرمایه‌های کشورمان باشد، نه انتخابات آمریکا

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان عنوان کرد: افرادی که در داخل کشور به بهانه بحث‌هایی که در خصوص انتخابات آمریکا مطرح است، ذوق‌زده شده‌اند و نزدیک است ستادی انتخاباتی برای جو بایدن، نامزد دموکرات آمریکا راه بیندازند و اگر می‌توانستند و رویش را داشتند حتماً همین کار را می‌کردند، افرادی که چشم طمع به انتخابات آمریکا دوختند که شخصی برود و شخص دیگری بیاید اوضاع کشور ما درست می‌شود، نمی‌دانند سخت‌ترین برنامه‌های تحریم اقتصادی را در طول تاریخ انقلاب اسلامی، دموکرات‌ها علیه کشور ما وضع کردند.

عبادی‌زاده تصریح کرد: همه نامزدهای دموکرات و جمهوری‌خواه آمریکایی مثل هم هستند و سگ زرد برادر شغال است، به انتخابات آمریکا دل‌خوش نکنید و ذوق‌زده نشوید. ما امروز باید بیش از آن‌که نگاهمان به غرب باشد، به ظرفیت‌ها و سرمایه‌های بسیار بالای کشورمان باشد.

وی بیان کرد: لیبرال‌ها و غرب گداها بدانند، چه دموکرات و چه جمهوری‌خواه نقشه خودشان را علیه انقلاب اسلامی و ملت‌های مظلوم دارند. نقشه آن‌ها تغییری نمی‌کند، نقشه ما نیز تغییری نمی‌کند و فرقی ندارد چه کسی رئیس‌جمهور آمریکا شود.

امام‌جمعه بندرعباس اضافه کرد: نقشه انقلاب اسلامی مشخص است، دفاع از مظلوم، مبارزه با ظلم و تبعیض، تلاش برای رفع استثمار از کشورهای مسلمان، دفاع از حاکمیت اسلامی، تقویت جریان مقاومت به‌عنوان یک ابزار در مقابل دشمنان، تلاش برای خروج مستکبران استعمارگر غربی از منطقه، نقشه ماست و فرقی ندارد چه کسی روی کار بیاید. امیدوارم با دوراندیشی و درایت بیشتری به مسائل نگاه کنیم و خود را در بازی‌های مسخره انتخاباتی آمریکا درگیر نکنیم.

مجازات مفسدان اقتصادی سریع، عادلانه و متقن باشد

عبادی‌زاده تصریح کرد: نامه‌ای که ریاست قوه قضاییه در گذشته به محضر رهبر انقلاب در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادی و راهکارها و شیوه‌های آن مرقوم فرمودند و پاسخ حضرت آقا نباید فراموش شود. دستگاه‌های قضایی و امنیتی ما باید به این مسئله توجه کنند چراکه امروز شاهد حرکت بسیار خوبی در دستگاه قضایی علیه مفسدان هستیم و دشمنان با ترفندهای مختلف تلاش می‌کنند این حرکت را متوقف و در جامعه یاس و ناامیدی ایجاد کنند.

وی گفت: رهبر کبیر انقلاب(مدظله‌العالی) در بحث مبارزه با مفسدان اقتصادی فرمودند مجازات مفسدان اقتصادی باید سریع، عادلانه و متقن باشد. باید این کلیدواژه‌ها به‌عنوان سرلوحه کار دستگاه‌های قضایی و امنیتی و نظارتی درراه مبارزه با مفسدان اقتصادی قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha