بیست و ششمین جشنواره ملی شعر رضوی مجازی برگزار می‌شود
کد خبر: 3921009
تاریخ انتشار : ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۴

بیست و ششمین جشنواره ملی شعر رضوی مجازی برگزار می‌شود

دبیر تخصصی جشنواره ملی شعر رضوی با اشاره به جزئیات برگزاری بیست و ششمین جشنواره ملی شعر رضوی گفت: این جشنواره مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، حامد حسینخانی دبیر تخصصی جشنواره ملی شعر رضوی امروز شنبه، 15 شهزیورماه گفت: افتخار داشتم از حدود 20 سال گذشته در این جشنواره شرکت کنم و خودم را مدیون این جشنواره می‌دانم.

وی با بیان اینکه دلبستگی ذاتی ما ایرانیان و شیعیان به امام رضا (ع) باعث شد در مسیر جشنواره شعر رضوی همت داشته باشیم افزود: کرمانی‌ها بنیانگذار جشنواره شعر رضوی در کشور هستند.

دبیر تخصصی جشنواره ملی شعر رضوی با اشاره به اینکه کرمان خاستگاه شعر و ادبیات است بیان کرد: به ‌همین دلیل جشنواره شعر رضوی از استان کرمان کلید خورده است.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی شعر رضوی در دوره بیست و ششم به‌صورت مجازی برگزار می‌شود تصریح کرد: با شیوع ویروس کرونا قدرت و سواد رسانه‌ای افزایش پیدا کرده و امروزه بسیاری از جلسات و رویدادها مجازی برگزار می‌شود.

حسینخانی با اشاره به اینکه تمام اخبار جشنواره از طریق صفحه اینستاگرامی جشنواره به آدرس Shererazavi26 اطلاع‌رسانی می‌شود اظهارکرد: جشنواره در بخش‌های کلاسیک، سپید، آزاد و شعر ترانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هر سه بخش برگزیدگان اول تا سوم را داریم ادامه داد: بخش ویژه دانشگاهی در بیست و ششمین جشنواره ملی شعر رضوی در نظر گرفته شده است.

دبیر تخصصی جشنواره ملی شعر رضوی با اشاره به اینکه از پوستر جشنواره امروز رونمایی می‌شود گفت: داوران جشنواره انتخاب شده‌اند و تخصص و انصاف در داوری در انتخاب داوران دیده شده است.

وی با بیان اینکه این افراد از چهره‌های ملی و استانی موثر در عرصه شعر و ادبیات هستند بیان کرد: در سی‌ام آذر ماه آیین اختتامیه جشنواره ملی شعر رضوی برگزار می‌شود که این مراسم نیز به‌صورت زنده از صفحه اینستاگرامی پخش می‌شود.

حسینخانی با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند آثار خود را به آدرس الکترونیکی شمس توس ارسال کنند و ارسال فیزیکی اشعار نداریم تأکید کرد: آخرین مهلت ارسال آثار 20 آبانماه امسال است.

انتهای پیام
captcha