110 بسته حمایتی بین نیازمندان در قالب طرح «کمک مؤمنانه» توزیع شد
کد خبر: 3920356
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶
از سوی مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم؛

110 بسته حمایتی بین نیازمندان در قالب طرح «کمک مؤمنانه» توزیع شد

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم از طبخ و توزیع سه هزار و 600 پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به همراه 110 بسته حمایتی اقلام خوراکی و غذایی در قالب طرح کمک مؤمنانه و مواسات خبر داد.

به گزارش ایکنا، حامد خیرخواهان، رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم گفت: همکاری و مشارکت در اجرای برنامه‌های فرهنگی، مجالس روضه‌خوانی و عزاداری‌ها با مساجد و هیئت‌ها، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، طبخ و توزیع غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، تهیه و توزیع اقلام و بسته‌های خوراکی و غذایی و لوازم‌التحریر و نوشت‌افزار از برنامه‌های این مرکز است.

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم اضافه کرد: این مرکز از آغاز همه‌گیری ویروس کرونا در کشور تا‌کنون، توفیق داشته بیش از سه هزار و 910 بسته معیشتی به ارزش تقریبی هر بسته 500 هزار تومان را در هفت نوبت میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و سایر افراد شناسایی شده و متضررین از بحران کرونا، تهیه و توزیع کند.

3600 پرس غذای گرم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به همراه 110 بسته حمایتی اقلام خوراکی و غذایی نیز به مناسبت عاشورای حسینی توزیع شد.

انتهای پیام
captcha