اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه طلاب
کد خبر: 3919960
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۰

اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه طلاب

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه فارس، آخرین مهلت ثبت‌نام در آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه ویژه طلاب را ۱۵ شهریورماه اعلام کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین میثم همایی، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه فارس، در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، با اشاره به برگزاری آزمون سالانه حفظ قرآن و نهج‌البلاغه طلاب گفت: ثبت‌نام در این آزمون از 5 شهریورماه جاری آغاز و تا 15 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بر اساس سفارش ائمه معصومین(ع) مبنی بر حفظ قرآن و در راستای مطالبه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای، مبنی بر تربیت 10 میلیون حافظ قرآن كریم در كشور و بر اساس مصوبه 81 شورای عالی حوزه‌های علمیه، آزمون سراسری حفظ قرآن و نهج‌البلاغه به‌صورت سالانه، جهت ارج گذاشتن به تلاش حافظان قرآن و تشویق مادی و معنوی طلاب برگزار می‌شود.

همایی با یادآوری اینكه این آزمون به‌همت معاونت تهذیب و تربیت حوزه‌های علمیه برگزار می‌شود، گفت: آزمون مذكور در بازه زمانی 18 تا 21 شهریورماه جاری در مراكز حوزوی فارس برگزار خواهد شد.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه فارس، همچنین زمان ثبت‌نام در آزمون مجدد را بازه زمانی 23 تا 25 مهرماه سال جاری و زمان برگزاری آن را اول تا دوم آبان‌ماه سال جاری اعلام كرد و گفت: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام می‌توانند به سایت www.tahzib-howzeh.com مراجعه كنند.

وی با بیان اینكه پذیرش در این آزمون دارای یكسری امتیازات برای طلاب است، گفت: ارتقای شهریه مقام معظم رهبری و برخی از مراجع عظام تقلید، معرفی به نهادهای حوزوی، آموزشی و تبلیغی و امتیاز ویژه انتقال از شهرستان به حوزه علمیه قم (تنها برای حافظان كل قرآن) از جمله این امتیازات هستند.

انتهای پیام
captcha