بی‌طرفی؛ شاخصه رسانه‌های جهاددانشگاهی
کد خبر: 3916208
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۶

بی‌طرفی؛ شاخصه رسانه‌های جهاددانشگاهی

مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان با تاکید بر این‌که رسانه‌های جهاددانشگاهی باید مرزها را درنوردیده و اثربخشی جهانی داشته باشند، گفت: شاخصه رسانه‌های جهاددانشگاهی رعایت اصل بی‌ طرفی است.

بی‌طرفی؛ شاخصه رسانه‌های جهاددانشگاهیبه گزارش ایکنا از لرستان، فاطمه ایرانی، مدیرکل روابط عمومی استانداری لرستان، امروز چهارشنبه، ۲۲ مرداد در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار در جهاددانشگاهی لرستان، اظهارکرد: خبرگزاری‌های جهاددانشگاهی از رسانه‌های سرآمد و ظرفیت‌های فرهنگی استان لرستان هستند‌

وی با ذکر این مطلب که ما زمانی متولد می‌شویم در گوش ما قرآن می‌خوانند و به‌نوعی از همان لحظات تولد با ایکنا آشنا می‌شویم و در زمان دانشجویی هم در تعامل با ایسنا هستیم، اضافه کرد: عملکرد جهاددانشگاهی قابل دفاع است و نیاز به تعریف ندارد کمااینکه در عصر انفجار اطلاعات خبرنگاری موفق است که خبر درست را در کمترین زمان  منتشر کند.

ایرانی، صحت، دقت، سرعت، مرجعیت، بی‌طرفی و استقلال را ویژگی‌های خبرگزاری‌های جهاددانشگاهی دانست و ادامه داد: اصل بی‌طرفی رسانه‌های جهاددانشگاهی شاخص است و هرگز از طیف یا موجودیت خاصی دفاع نکرده‌اند.

مدیر روابط عمومی استانداری لرستان خبرنگاران جهاددانشگاهی لرستان را پرچم‌داران اخلاق‌مداری در استان دانست و افزود: ایکنا و ایسنا صداقت و صراحت لهجه را حفظ کنند و قاطبه مردم از ایسنا و ایکنا به‌عنوان مرجع خبری استفاده می کنند.

وی با ذکر این مطلب که فعالیت رسانه ها باید بر اساس ذائقه مخاطب باشد، گفت:اگر خبر ما با ذائقه مردم مطابق باشد اثربخشی بیشتری دارد این در حالی‌است که خبرگزاری‌های جهاددانشگاهی باید به سمت گزارش‌های تحلیلی و فعالیت‌های چندرسانه‌ای بروند.

ایرانی ادامه داد: رسانه‌های جهاددانشگاهی باید مرزها را درنوردیده و اثربخشی بین‌المللی داشته باشند و رسیدن به این هدف، به لطف نیروهای جوان جهاددانشگاهی قابل دسترس است.

انتهای پیام
captcha