خیران شیراز به کمک اقشار نیازمند بیایند
کد خبر: 3915857
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

خیران شیراز به کمک اقشار نیازمند بیایند

عضو شورای اسلامی شهر شیراز از خیران و نیكوكاران جهت كمك به خانواده‌های نیازمند و آسیب‌دیده از شیوع كرونا دعوت كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، سیداحمدرضا دستغیب، عضو شورای اسلامی شهر شیراز امروز، 20 مردادماه در بازدید از محل توزیع و عرضه بسته‌های معیشتی در میان خانواده‌های آسیب‌‌دیده و نیازمند از خیران و نیکوکاران شیرازی برای کمک به این قشر دعوت به عمل آورد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام نیکو به‌همت ستاد مرکزی غدیر شیراز به‌مناسبت عید غدیر خم انجام گرفت، افزود: در این روزها که زندگی عموم مردم به‌ویژه اقشار نیازمند تحت تاثیر بیماری کرونا با مشکل مواجه شده ضرورت عزم و همدلی بخش‌های مختلف به منظور کمک به محرومان و نیازمندان بیش از پیش احساس می‌شود.

دستغیب تأکید کرد: بسته‌های معیشتی تهیه شده بخشی از بار مشکلات این خانواده‌ها که به واسطه بیماری کرونا دوچندان شده را از دوش آن‌ها کم می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز خیرین و نیکوکاران را به کمک به نیازمندان و همنوعان فراخواند و گفت: ائمه اطهار، خاندان سخاوت، کرم و بخشش بودند و ما هم به‌عنوان پیروان این خاندان باید ادامه‌دهنده راه آن‌ها در کمک به نیازمندان باشیم.

یادآور می‌شود، به‌مناسبت عید غدیر خم ۳۱۳ بسته معیشتی توسط ستاد مرکزی غدیر شیراز در میان خانواده‌های نیازمند شیرازی و در محلات کم‌برخوردار توزیع شد.

انتهای پیام
captcha