خرید رایگان کتاب از فروشگاه نشر هاجر ویژه خانواده‌ها
کد خبر: 3915842
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۲
همزمان با روز خانواده؛

خرید رایگان کتاب از فروشگاه نشر هاجر ویژه خانواده‌ها

همزمان با ۲۵ مردادماه، روز خانواده و تکریم از بازنشستگان، مرکز نشر هاجر در ابتکاری فرهنگی، شرایط خرید رایگان کتاب را ویژه خانواده‌ها در روز خانواده فراهم کرد.

به گزارش ایکنا،  مجتبی حلاج‌زاده، مدیر بازرگانی مرکز نشر هاجر، روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اعلام این خبر اظهارکرد: از سال ۸۶، روز ۲۵ ذیحجه (۲۵ مردادماه ۹۹) به عنوان روز خانواده و تکریم بازنشستگان در تقویم رسمی کشور درج شده و علت انتخاب این روز شأن نزول آیه «هل أتی» در سوره الانسان عنوان شده که راجع به خانواده و استحکام پایه‌های آن است.

وی افزود: در دین مبین اسلام، خانواده یکی از مهم‌ترین ارکان جامعه محسوب می‌شود. پایبندی به خانواده و جلوگیری از بی‌بندوباری و همچنین ارتقاء جایگاه و تحکیم بنیان خانواده، از جمله مسائلی است که به آن سفارش فراوان می‌شود و نقش کتاب و کتابخوانی ارتباط مستقیمی با این موضوع دارد.

این فعال صعنت چاپ و نشر ادامه داد: در این طرح فرهنگی، افراد با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی نشر هاجر (ناشر تخصصی کتاب زن و خانواده) به نشانی http://hajarpub.ir اقدام به ثبت نام طرح خرید کتاب می‌کند و در روز ۲۴ مردادماه با توجه به شرایط موجود و پروتکل‌های بهداشتی از ۴۰ خانواده‌ای که در سامانه ثبت نام کرده‌اند، در دو مرحله دعوت به عمل می‌آید تا با حضور در فروشگاه مرکز نشر هاجر به مبلغ یک میلیون ریال کتاب به صورت رایگان خرید کنند.

حلاج‌زاده تأکید کرد: کسانی که در این طرح مشمول خرید کتاب رایگان می‌شوند، باید به همراه اعضای خانواده و با رعایت شرایط بهداشتی در فروشگاه مرکز نشر هاجر به نشانی خیابان معلم، مجتمع ناشران، طبقه اول پلاک ۱۱۴ حضور یابند.

یادآور می‌شود، مدت زمان ثبت‌نام از امروز تا روز ۲۴ مردادماه تعیین شده است و علاقه‌مندان می‌توانند از لینک مستقیم ثبت‌نام به نشانی hajarpub.ir اقدام کنند.

انتهای پیام
captcha