آغاز آزمون گزینش حافظان قرآن الازهر در مصر
کد خبر: 3915712
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷

آغاز آزمون گزینش حافظان قرآن الازهر در مصر

آزمون گزینش حافظان قرآن کریم از دیروز، 19 مردادماه در مراکز وابسته به الازهر در مناطق مختلف مصر آغاز شده است.

به گزارش ایکنا به نقل از الیوم السابع؛ اداره کل امور قرآن کریم مراکز وابسته به الازهر دیروز، نهم آگوست برابر با 19 مردادماه را برای برگزاری آزمون گزینش حافظان قرآن کریم در مناطق «قلیوبیه» و «شرقیه» مصر اعلام کرد و 75 نفر در این آزمون شرکت کردند.

امروز دوشنبه، 20 مرداد نیز زمان برگزاری آزمون مناطق قاهره، دقهلیه و بحیره اعلام شده و قرار است 74 نفر در این آزمون شرکت کنند.

فردا، 21 مرداد نیز 74 نفر از حافظان قرآن مناطق اسکندریه، کفرالشیخ، غربیه، منوفیه و اسماعیلیه با یکدیگر رقابت می‌کنند و روز چهارشنبه، 22 مرداد زمان آزمون مناطق جیزه، بنی سویف و فیوم با 76 شرکت‌کننده است.

این آزمون روزهای پنج‌شنبه و شنبه (23 و 25 مرداد) نیز ادامه می‌یابد و روز پنج‌شنبه 76 نفر از مناطق مطروح، دمیاط، منیا، اسیوط، سوهاج، قنا، اسوان و وادی‌الجدید در این رقابت حضور می‌یابند و روز شنبه نیز 41 نفر از حافظان مناطق الاقصر و سوئز در این آزمون توانمندی‌های قرآنی خود را می‌آزمایند.

این آزمون در روزهای برگزاری ساعت 8 صبح به وقت محلی در ادارات کل امور قرآن کریم مراکز وابسته به الازهر با رعایت تدابیر و پروتکل‌‌های بهداشتی در مقابله با کرونا آغاز می‌شود.

انتهای پیام
captcha