ثبت نام دوره‌های تربیت معلم مؤسسه احسن‌الحدیث ادامه دارد
کد خبر: 3915709
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

ثبت نام دوره‌های تربیت معلم مؤسسه احسن‌الحدیث ادامه دارد

دوره‌های تخصصی تربیت معلم قرآن کریم از سوی مؤسسه قرآنی احسن‌الحدیث برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ دوره‌های تخصصی تربیت معلم قرآن زیر نظر گروه آموزشی سیدمحسن موسوی‌بلده، پیشکسوت قرآنی از سوی مؤسسه احسن‌الحدیث برگزار می‌شود.

در این دوره‌های آموزشی سیدمحسن موسوی‌بلده، احمد ابوالقاسمی، محمدرضا پورزرگری، داود تک‌فلاح، بهروز یاریگل، محمدمهدی بحرالعلوم، مجید خدایاری و سیدیوسف درود در بخش آقایان و معصومه عباسی‌‌نظری، راضیه جمالی و زهرا صریحی‌نژاد در بخش بانوان تدریس خواهند داشت.

این دوره‌ها شامل «پیش‌نیاز تربیت معلم تخصصی (دوره عمومی)»، «تربیت معلم روخوانی و روان‌خوانی»، «تربیت معلم تجوید»، «تربیت معلم صوت و لحن» و «تربیت معلم آموزش قرآن خردسالان» هستند که طی شش روز متوالی و یا شش پنجشنبه ارائه می‌شود.

همچنین، تربیت معلم حفظ قرآن و تربیت معلم بازآموزی و ارتقای مربیان نیز از دیگر دوره‌های تخصصی است که از سوی مؤسسه احسن‌الحدیث طی سه روز متوالی یا سه پنجشنبه اجرایی خواهد شد.

این دوره‌های تخصصی به صورت مجازی و حضوری ویژه آقایان و بانوان بالای 18 سال برگزار می‌شود و در پایان نیز با برپایی آزمون پایانی، گواهینامه معتبر پایان‌دوره به شرکت‌کنندگان اعطا می‌شود.

از آنجا که ورود به دوره‌های تخصصی مشروط به گذراندن دروس پیش‌نیاز تربیت معلم (دوره تربیت معلم عمومی) است، لذا افرادی که می‌خواهند در دوره‌های تخصصی شرکت کنند، باید در دوره تربیت معلم عمومی که پیش‌نیاز دوره‌‌های تخصصی است، شرکت کنند و یا صرفاً با حضور در آزمون و موفقیت در آن به دوره‌های تخصصی راه پیدا کنند.

افرادی که گواهینامه یکی از رشته‌های تربیت معلم قرآنی را داشته باشند، تنها مصاحبه خواهند شد و در صورت موفقیت در مصاحبه نیاز به گذراندن دروس پیش‌نیاز را نخواهند داشت.

برای تسریع در برگزاری دوره‌های تخصصی تصمیم گرفته شده است تا این آزمون (تربیت معلم عمومی) طی هفته پایانی مردادماه جاری برگزار شود. منابع و تاریخ برگزاری آزمون اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود، اطلاعیه‌های بعدی در رابطه با برگزاری این دوره‌های تخصصی در پایگاه اطلاع‌رسانی مؤسسه احسن‌الحدیث و شبکه‌های اجتماعی زیر نظر این مؤسسه به نشانی‌های https://t.me/ahsanolhadith_ir و https://www.instagram.com/ahsanolhadith_ir منتشر خواهد شد.

علاقه‌مندان برای ثبت نام و شرکت در این دوره‌های تخصصی می‌توانند با شماره 09195526526 تماس بگیرند.

برگزاری دوره‌های تربیت معلم قرآن در مؤسسه احسن‌الحدیث

انتهای پیام
captcha