برپایی مسابقه كتابخوانی «سیری در الغدیر» ویژه مدافعان سلامت فارس
کد خبر: 3915631
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۰

برپایی مسابقه كتابخوانی «سیری در الغدیر» ویژه مدافعان سلامت فارس

به‌مناسبت فرا رسیدن عید بزرگ ولایت و امامت، عید سعید غدیر خم، مسابقه بزرگ کتابخوانی به‌صورت آنلاین ویژه كاركنان، اساتید، اعضای هیئت علمی و دانشجویان دانشگاه علوم پزشكی شیراز برگزار می‌شود.

به گزارش ایكنا از فارس، سیدحمیدرضا هدایتی، مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشكی شیراز امروز، 19 مردادماه در جمع خبرنگاران گفت: برای بزرگداشت عید سعید غدیر خم و نیز با هدف اشاعه فرهنگ کتابخوانی، این مدیریت تصمیم دارد تا روز بیستم مرداد، مسابقه بزرگ کتابخوانی از كتاب «سیری در الغدیر» را در بستر فضای مجازی و به‌صورت آنلاین برگزار کند.

وی افزود: این مسابقه ویژه کارکنان، اساتید و اعضای هیئت علمی و دانشجویان مشغول به تحصیل دانشگاه علوم پزشكی شیراز بوده و تمامی این افراد با هر نوع شرایط استخدامی امکان حضور در این برنامه فرهنگی را دارند.

هدایتی ادامه داد: علاقه‌مندان به حضور در این مسابقه آنلاین، می‌توانند با ورود به پایگاه اینترنتی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه به آدرسfarhangi.sums.ac.ir  علاوه بر نام‌نویسی، فایل پرسش‌ها را دانلود و در روز دوشنبه، بیستم مرداد از ساعت ۸ تا ۱۲ در مسابقه شرکت کنند.

وی با دعوت از تمامی کارکنان، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سطح استان، دعوت کرد تا با حضور در این رویداد فرهنگی ارزشمند، در ارتقای سطح فرهنگ کتابخوانی این جامعه دانشگاهی سهیم شوند.

مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشكی شیراز اظهار كرد: به ۲۰ شرکت‌کننده این مسابقه که بیشترین پاسخ صحیح را داده باشند، جوایزی نفیس و ارزنده اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha