تعیین اعضای ناظر در شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت
کد خبر: 3915564
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۳
در صحن علنی مجلس انجام گرفت؛

تعیین اعضای ناظر در شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت

بسطامی و مطهری به عنوان ناظران مجلس جهت حضور در شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت تعیین شدند.

به گزارش ایکنا، نمایندگان در نشست علنی امروز یکشنبه، 19 مردادماه مجلس شورای اسلامی، علی‌اکبر بسطامی و اردشیر مطهری را به عنوان دو عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی ترویج و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت انتخاب کردند.

لازم به ذکر است از مجموع 160 رأی اخذ شده در صحن، علی‌اکبر بسطامی با کسب 146 رأی و اردشیر مطهری با 137 رأی به عنوان اعضای ناظر در این شورا معرفی شدند.

تعیین اعضای ناظر در شورای عالی بیمه

نمایندگان همچنین در نشست علنی امروز، سیدغنی نظری خانقاه و صمدالله صمدی را به عنوان دو عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در شورای عالی آموزش بیمه انتخاب کردند.

لازم به ذکر است از مجموع 169 رأی اخذ شده در صحن، سیدغنی نظری خانقاه با کسب 130 رأی و صمدالله صمدی با 105 رأی به عنوان عضو ناظر در این شورا معرفی شدند.

انتخاب اعضای ناظر مجلس در شوراهای سیاست‌های اجرایی اصل ۴۴

در نشست علنی امروز شهبازحسین‌پور با 107 رأی، محمد علیپور را با 83 رای و مجتبی توانگر را با 99 رای از مجموع 157 رأی مأخوذه، به عنوان اعضای ناظر مجلس در شوراهای سیاست‌های اجرایی اصل 44 انتخاب کردند.

بررسی طرح باشگاه تحریمی‌ها با حضور دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

در جلسه‌ای در هیئت رئیسه مجلس به میزبانی امیرحسین قاضی‌زاده‌هاشمی، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی و با حضور میهمانان ویژه محسن رضایی و منوچهر متکی و جمعی از نمایندگان، برگزار و موضوع ایجاد کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در ابتدای این جلسه علیرضا فرقانی دبیر شورای سیاست‌گذاری باشگاه تحریمی‌ها، گزارشی از سابقه این شورا و اقدامات باشگاه تحریمی‌ها ارائه داد.

سپس نمایندگان مجلس به ایراد ابعاد و تبعات گوناگون کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی‌ها پرداختند.

در نهایت نیز محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام از اهمیت و ضرورت طرح‌های ضد آمریکایی در مجلس گفت و اقدامات مجلس در این امر را ستودنی خواند.

انتهای پیام
captcha