همدلی مؤمنانه با عنوان «من غدیری‌ام» در عید غدیر
کد خبر: 3915424
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۲

همدلی مؤمنانه با عنوان «من غدیری‌ام» در عید غدیر

همزمان با عید سعید غدیر خم، مرکز خیریه نیکوکاری شهدای مدافع حرم با استعانت از یاور محرومین و مظلومان، مولی الموحدین حضرت علی(ع) و مشارکت خیرین نیکوکار؛ اقدام به طبخ و توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم با شعار «من غدیری‌ام» میان خانواده‌های محروم، آبرومند و اقشار آسیب دیده از فراگیری ویروس کرونا در حاشیه جنوب تهران و شهرستان‌های شرق پایتخت همچون قرچک، ورامین و پاکدشت کرد.

یادی از حاشیه نشینان در عید ولایتبه گزارش ایکنا، خیرخواهان، رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم با تبریک عیدالله اکبر ایام فرخنده و مبارک غدیر، غدیر را عید ولایت و امامت، اکمال و اتمام دین دانست و اظهار کرد: تمسک به ولایت امیرالمؤمنین علی(ع) راه نجات بشریت و حبل المتین هدایت مادی و معنوی انسایت در عصر حاضر است. شناخت بصیرانه و گام نهادن در پرتوی غدیر صراط مستقیم الهی است و نیاز امروز جامعه بشری در راستای مقدمه ظهور حضرت حجت(عج) است.

وی در ادامه گفت: اطعام، نیکی و خدمت به همنوعان در عید سعید غدیر موجب مصفا شدن قلوب و تقرب به پروردگار است؛ همگان را به این امر نیک می کنیم.
خیرخواهان در ادامه، برنامه‌های مرکز در دهه ولایت و امامت را تشریح و بیان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، تهیه و توزیع بسته‌های غذایی شامل اقلام خوراکی و طبخ و توزیع غذای گرم از برنامه‌های ویژه مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم بوده است.

وی درباره استمرار رزمایش مواسات و همدلی مؤمنانه در این مرکز، گفت: با توجه به اینکه با شیوع ویروس کرونا بسیاری از کسب و کارها تعطیل و افراد شاغل در این مشاغل متضرر شده‌اند، به همین جهت یکی از رویکردهای مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم حمایت از افراد آسیب پذیر از کرونا بوده است.


خیرخواهان ابراز کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا بیش از ۳۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش هر بسته ۵۰۰ هزار تومان در ۵ نوبت میان مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)، مساجد و افراد شناسایی شده و نیز متضرران از بحران کرونا تهیه و توزیع شده است.

رئیس مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم، مردم مؤمن، شریف و همیشه در صحنه را دعوت به انفاق و مساعدت در امورات خیر و خداپسندانه کرد و شماره کارت 6037997950181959 را جهت واریز کمک‌های نقدی هموطنان عزیز اطلاع‌رسانی کرد.

انتهای پیام
captcha