اهدای 135 هزار بسته معیشتی به اقشار محروم فارس
کد خبر: 3915285
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۸

اهدای 135 هزار بسته معیشتی به اقشار محروم فارس

جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس از اهدای 135 هزار بسته معیشتی میان اقشار محروم استان در قالب مرحله دوم رزمایش کمک مؤمنانه خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، سردار یدالله بوعلی، جانشین فرماندهی سپاه فجر فارس امروز، 17 مردادماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دومین رزمایش کمک مؤمنانه در استان طي سه مرحله اجرا می‌شود، گفت: نهضت کمک مؤمنانه در سه مرحله زمانی با عناوین مهر علوی همزمان با دهه ولایت، ایثار حسینی در ایام ماه محرم و رحمت نبوی در دهه آخر ماه صفر برگزار می‌شود.

وی با تصریح اینکه از ابتدای این دهه تاکنون برای توزیع بیش از 135 هزار بسته معیشتی هدف‌گذاری شده است، گفت: روز گذشته بیش از 11 هزار بسته معیشتی که توسط سپاه حضرت بقیةالله(عج) شیراز و با همیاری خیرین نیک‌اندیش تهیه شده بود، میان نیازمندان توزیع شد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر با بیان اینکه بیش از 3 هزار رأس گوسفند نیز از طرف مردم برای تأمین گوشت قربانی و اهدا به اقشار نیازمند ذبح شده‌اند، گفت: با توجه به در پیش بودن ماه مهر و بازگشایی مدارس بیش از 4 هزار بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند اهدا خواهد شد و همچنین برنامه‌های اهدای جهیزیه به نیازمندان و اهدای خون به بیماران نیز طِی روزهای آینده اجرایی خواهند شد.

حجت‌الاسلام محمود محمودی‌زاده، مسؤل نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس نیز با بیان اینکه مردم شریف فارس در نهضت کمک مؤمنانه عملکرد درخشانی داشته‌اند، گفت: استان فارس به‌عنوان یکی از استان‌های پیشرو و فعال در عرصه کمک به محرومان در سطح کشور مطرح شده و طِیِ این مدت نمونه‌های درخشانی از همدلی، ایثار و کمک به هم نوع را در قالب نهضت کمک مومنانه مشاهده کرده‌ایم.

وی با تصریح اینکه نهضت کمک مؤمنانه باید به یک جریان مستمر تبدیل شود، گفت: مجموعه بسیج و سپاه فارس با همیاری خیرین استان برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای استمرار کمک‌های معیشتی و اقتصادی به خانواده‌های نیازمند تدوین کرده و در حوزه‌های مختلف به یاری اقشار نیازمند خواهند شتافت.

انتهای پیام
captcha