روز خبرنگار یادآور تلاش‌های خالصانه برای ساختن فردایی بهتر است
کد خبر: 3915238
تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
عبدالهادی فقهی‌زاده:

روز خبرنگار یادآور تلاش‌های خالصانه برای ساختن فردایی بهتر است

معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی ضمن تبریک روز خبرنگار، این روز را یادآور تلاش‌های خالصانه برای ساختن فردایی بهتر عنوان کرد.

عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش ایکنا، عبدالهادی فقهی‌زاده، معاون قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، این روز را به خبرنگاران حق‌طلب و حقیقت‌جو تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:
به نام خداوند جان و خرد
کز این برتر اندیشه برنگذرد

هفدهم مرداد که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی، روز خبرنگار نام‌گذاری شده است، فرصت مغتنمی است تا این روز بزرگ را به همه خبرنگاران حقیقت‌طلب و حق‌جو صمیمانه تبریک عرض کنم و برای همه فعالان خدوم و بی‌ادعای عرصه خطیر خبرنگاری آرزوی موفقیت روزافزون و شادکامی و تندرستی کنم.

روز خبرنگار یادآور کوشش‌های خالصانه زنان و مردانی است که بردبارانه و فروتنانه، تصویرگری زمانه خود را پلی ساخته‌اند به فردایی بهتر و خواستنی‌تر که کژی‌ها و ناراستی‌ها در آن رنگ ببازد و راستی‌ها و نیک‌خواهی‌ها بال بگستراند.

با این نگاه، خبرنگاران وجدان بیدار جامعه‌اند که در کمال صدق و نصح، واقعیات و رویدادها را چنان که هست به تصویر می‌کشند تا چراغ پیشرفت و تعالی را فراراه آیندگان برافروزند.

خبرنگاران، پیشروان آگاهی‌بخشی و طیفی مؤثر از اصحاب خرد و اندیشه‌اند که از جوهر جان خویش مایه می‌گذارند و با حق‌جویی و حق‌گویی، فضایل اخلاقی و روش‌های نیکوی انسانی را تبلیغ و‌ ترویج می‌کنند و همواره به دوردست‌های فضلیت و اخلاق چشم دوخته‌اند.

در آستاته عید سعید غدیر خم، ضمن تبریک عیدالله الاکبر و آرزوی بهترین‌‌ها برای همه خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه، ثبات قدم در طریق حق و حقیقت و تندرستی و به‌روزی را برای ایشان مسالت دارم.

فَأَمَّا الزَّبَدُ فَيَذْهَبُ جُفَاءً وَأَمَّا مَا يَنْفَعُ النَّاسَ فَيَمْكُثُ فِي الْأَرْضِ (الرعد/۱۷)

انتهای پیام
captcha