برنامه‌های فرهنگی، قرآنی منطقه ۱۳ به مناسبت عید سعید غدیر
کد خبر: 3915145
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳

برنامه‌های فرهنگی، قرآنی منطقه ۱۳ به مناسبت عید سعید غدیر

معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۳ با همکاری شورای قرآنی این منطقه به مناسبت گرامیداشت هفته ولایت اقدام به برگزاری جشن غدیر کرده است.

به گزارش ایکنا؛ قاسم مالکی، مدیر امور قرآنی منطقه ۱۳ ضمن تشریح برنامه‌های فرهنگی، قرآنی این منطقه به مناسبت عید غدیر، اظهار کرد: راه‌اندازی هیئت مجازی نورالثقلین در یادبود شهدای شهرداری منطقه 13 یکی از برنامه‌های این ایام است. آغاز این برنامه با تلاوت قرآن توسط قاریان ممتاز نوجوان منطقه ۱۳ خواهد بود. همچنین، سخنرانی حجت‌الاسلام مصطفی کرمی و مداحی و ذکر اهل بیت(ع) توسط مرتضی طاهری از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

وی افزود: این برنامه روز شنبه، ۱۸ مردادماه مصادف با روز عید سعید غدیر به صورت مجازی از صفحه اینستاگرام به نشانیnoorosaghalein13 از ساعت ۱۹ به صورت آنلاین برای عاشقان قرآن و عترت (ع) پخش خواهد شد.

مالکی ادامه داد: همچنین، کاروان شادی غدیر نیز از ساعت 20 تا 22 امروز پنجشنبه، ۱۶ مردادماه، در سطح منطقه راه‌اندازی می‌شود. مبدأ حرکت کاروان شادی غدیر از مقابل ایستگاه میدان شهداست و در ادامه مسیر ایستگاه‌های ابن سینا، پیروزی، نبرد و نیروی هوایی طی خواهد شد.

وی بیان کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، کاروان شادی غدیر در مقابل ایستگاه‌های ذکر شده به مدت ۱۰ دقیقه توقف کرده و به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و قرآنی می‌پردازد. از جمله مهمترین برنامه‌های پیش‌بینی شده در این مراسم، تلاوت قرآن توسط قاریان نوجوان منطقه، ذکر و مدح امیرالمؤمنین امام علی(ع) توسط ذاکرین اهل بیت(ع)، سخنرانی کوتاه و مراسم نورافشانی خواهد بود.

مدیر امور قرآنی منطقه ۱۳ در پایان تصریح کرد: در جریان اجرای این برنامه‌ها، تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی مد نظر قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha