اجرای برنامه‌های مشترك ارتش و سپاه در چهل سالگی دفاع مقدس
کد خبر: 3914982
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۶

اجرای برنامه‌های مشترك ارتش و سپاه در چهل سالگی دفاع مقدس

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از اجرای برنامه‌های مشترك ارتش و سپاه به‌صورت هماهنگ در چهلمین سالگرد دفاع مقدس خبر داد و گفت: در این خصوص جلسه‌ای در ستاد کل سپاه با حضور فرماندهان ارشد ارتش و سپاه برگزار شده است.

به گزارش ایكنا از فارس، سرتیپ ستاد امیر نوذر نعمتی، جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری سلامی ایران امروز، 15 مردادماه در بازدید از نمایشگاه دائمی دفاع مقدس مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس فارس به‌مناسبت چهل سالگی دفاع مقدس جلسات و برنامه‌های مشترکی را ارتش و سپاه و به‌صورت هماهنگ خواهند داشت که در این خصوص جلسه‌ای در ستاد کل سپاه با حضور فرماندهان ارشد ارتش و سپاه برگزار شده است و جلساتی نیز در این خصوص جهت تدوین برنامه‌های بزرگداشت چهل سالگی با وحدت نیروهای مسلح صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، افزود: ابتکار و کار بسیار شایسته‌ای توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس در برپایی و ترسیم این نمایشگاه دفاع مقدس صورت گرفته است که یکی از موضوعات قابل لمس در این نمایشگاه ترسیم وحدت نیروهای مسلح است که به خوبی و شایسته این موضوع و افتخارات و دستاوردهای دوران دفاع مقدس به نمایش در آمده است.

نعمتی تصریح کرد: تلاش بسیار زیادی در برپایی این نمایشگاه در چهل سالگی دفاع مقدس صورت گرفته است که سیر مراحل مختلف دوران قبل از انقلاب، انقلاب و دفاع مقدس به نحوه زیبا ترسیم و بیان شده که هر بیننده‌ای را می‌تواند نسبت به اتفاقات صورت گرفته آشنا و آگاه كند.

جانشین نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان كرد: این نمایشگاه هرکسی را وارد فضای دوران دفاع مقدس می‌کند و بخش و حوزه‌های مختلف دوران دفاع مقدس را نشان می‌دهد و این کار شایسته و ارزشمندی است که می‌تواند نسل جوان را با دستاوردهای دوران دفاع مقدس آشنا کند.

در این بازدید سعید کوشکی جهرمی، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس ضمن تشریح نمایشگاه دائمی دفاع مقدس گزارشی در خصوص راه‌اندازی مرکز فرهنگی موزه دفاع مقدس و تدوین دانشنامه دفاع مقدس استان فارس را ارائه کردند.

انتهای پیام
captcha