تجلیل از خبرنگاران فعال در «ملایر» + عکس
کد خبر: 3914919
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵

تجلیل از خبرنگاران فعال در «ملایر» + عکس

طی مراسمی در آستانه عید سعید غدیر و روز خبرنگار با حضور مدیرکل صداوسیمای استان همدان از اهالی رسانه شهرستان ملایر تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، مراسم تجلیل از اهالی رسانه شهرستان ملایر در آستانه عید سعید غدیر و روز خبرنگار با حضور مدیرکل صداوسیمای استان همدان و جمعی از مسئولان، 15 مردادماه در سالن شهید آوینی سپاه ناحیه برگزار شد.

سرهنگ سیدجواد حسینی، فرمانده سپاه ناحیه ملایر در این مراسم ضمن تبریک دهه ولایت و روز خبرنگار، گفت: شهرستان ملایر ظریفت‌های بسیار بالایی در زمینه‌های گوناگون دارد که لازم است اهالی رسانه با انعکاس فعالیت‌های انجام شده امید و نشاط را در مردم زنده نگه دارند.

حجت‌الاسلام شیرزادی، نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه ملایر نیز در این مراسم با تبریک روز خبرنگار، وظایف خبرنگاران را ایجاد شور و نشاط در جامعه و مبارزه با فساد دانست و بیان کرد: دفاع از حریم ولایت یکی از رسالت‌های مهم اهالی رسانه است.

موسوی، مسئول خانه مطبوعات شهرستان ملایر با تشکر از فرماندهی سپاه ناحیه ملایر به‌خاطر تعامل با جامعه خبری شهرستان اظهار امیدواری کرد تا با حمایت‌های سازنده مسئولان شهرستان از اهالی رسانه زمینه فعالیت‌های سازنده خبرنگاران در این شهرستان فراهم شود.
 
 

اهدای کمک‌های مؤمنانه به سیل‌زدگان سال ۹۸ ملایر


درراستای حمایت از سیل‌زدگان سال ۹۸ ملایر تعداد ۷۱ بسته لوازم خانگی به مبلغ هشت میلیارد ریال تهیه و به خانواده‌های آسیب‌دیده این شهرستان تحویل داده شد.
 


امیر فرمایی
انتهای پیام
captcha