گرامیداشت دهه ولایت در رباط کریم
کد خبر: 3914873
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۷

گرامیداشت دهه ولایت در رباط کریم

مسئول روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه امامت و ولایت برنامه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی در این شهرستان در حال برگزاری است.

اعلام برنامه های فرهنگی دهه ولایت در رباط کریمبه گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، منوچهر جليلی،‌ مسئول روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم، 15 مرداد‌ماه با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و مذهبی دهه ولایت در این شهرستان، گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی، دیدار با خانواده‌ معظم شهدا، ایثارگران و سادات، فضاسازی محیطی، استفاده از جملات و بیانات مقام معظم رهبری در سربرگ مکاتبات اداری، پخش کلیپ‌های معظم له در سایت‌ها و فضاهای مجازی، اجرای جشن‌های مجازی، اجرای کاروان شادی در رباط کریم و پرند، پویش مردمی از جمله برنامه‌های این اداره در دهه امامت و ولایت است.

وی اظهار کرد: مهمان مولا، طبخ و توزیع پنج هزار غذای تبرکی عید غدیر، پویش جشن خانگی عید غدیر، جشن ولایت علوی در بقایع متبرکه، همایش پیاده‌روی علویون مصادف با روز عید غدیر، مسابقه نقاشی از کودکان، نذر نان به نیابت از امیرالمؤمنین علی(ع) بین نیازمندان، مسابقه کیک‌پزی و جشن غدیریه کودکان، تهیه جهیزیه به نوعروس سادات و جشنواره فرهنگی و هنری از دیگر برنامه‌های دهه کرامت در این شهرستان است.


اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی «يک انقلاب آرام»


مسئول روابط عمومی اداره تبليغات اسلامی رباط کريم همچنین از اعلام اسامی برگزیدگان مسابقه کتابخوانی مجازی «يک انقلاب آرام» خبر داد و گفت: در این مسابقه یکصد نفر شرکت کردند که از بین این افراد با قید قرعه اسامی برندگان مشخص شد.

وی بیان کرد: شرکت‌کنندگان برای مشاهده اسامی برندگان و نتیجه مسابقه به نشانی nehzat_robatkarim@ مراجعه کنند. جهت اعطای هدایا با برندگان تماس گرفته خواهد شد.
انتهای پیام
captcha