دوره تخصصی قرائت سطح 6 ویژه قاریان ممتاز در فارس برگزار می‌شود
کد خبر: 3914601
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۳

دوره تخصصی قرائت سطح 6 ویژه قاریان ممتاز در فارس برگزار می‌شود

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری دوره تخصصی قرائت سطح 6 ویژه قاریان ممتاز استان در این استان خبر داد و گفت: این دوره در قالب 4 كارگاه آموزشی برگزار خواهد شد.

سیدحمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برگزاری دوره تخصصی قرائت سطح 6 ویژه قاریان ممتاز استان خبر داد و گفت: این دوره آموزشی ویژه بانوان و آقایان و در قالب 4 كارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: نخستین كارگاه این دوره به آموزش صوت و لحن اختصاص دارد كه در آن محسن یاراحمدی، از اساتید برجسته سازمان دارالقرآن به تدریس خواهد پرداخت.

موسوی،‌ زمان برپایی این كارگاه را پنج‌شنبه و جمعه، 16 و 17 مردادماه جاری اعلام كرد و گفت: این كارگاه دو روزه در قالب 8 جلسه آموزشی در محل سالن اجتماعات اداره‌كل تبلیغات اسلامی فارس با رعایت پروتكل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: كارگاه دوم این دوره مربوط به بحث آموزش تجوید با تدریس بهروز یاریگل است كه در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد.

وی اظهار كرد: دو كارگاه آموزشی دیگر در قالب آموزش‌های صوت و لحن و تجوید در 6 ماهه دوم سال برگزار خواهد شد كه بعد از اجرای این 4 كارگاه تخصصی از قاریان ممتاز استانی كه در این كارگاه شركت می‌كنند آزمون به عمل خواهد آمد و در نهایت به كسانی كه در این آزمون قبول شوند مدرك پایان دوره قرائت تخصصی سطح 6 از سازمان دارالقرآن كشور اعطا خواهد شد.

موسوی با بیان اینكه متقاضیان شركت در این دوره 43 نفر بودند كه از آنان آزمون ورودی به عمل آمد كه در نهایت 20 نفر برای شركت در این دوره پذیرفته شدند، گفت: از این تعداد 13 نفر آقا و 7 نفر بانو هستند.

انتهای پیام
captcha