قرآن‌آموزان برتر مؤسسه خادمان و محبان امام رضا‌(ع) شهر ورنامخواست تجلیل شدند
کد خبر: 3914480
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰

قرآن‌آموزان برتر مؤسسه خادمان و محبان امام رضا‌(ع) شهر ورنامخواست تجلیل شدند

به مناسبت دهه امامت و ولایت، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت خادمان و محبان امام رضا(ع) ورنامخواست، قرآن‌آموزان برتر را تجلیل کرد.

به گزارش ایکنا؛ به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت، مراسم تقدیر از قرآن‌آموزان برتر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت شهر ورنامخواست شهرستان لنجان استان اصفهان با ویژه‌برنامه‌های متنوع اجرا شد.

در این مراسم معنوی، قرآن‌آموزانی که در کلاس‌های مختلف آموزش حضوری و مجازی قرآن کریم به طور مستمر مشارکت و فعالیت داشتند، با تائید اساتید معرفی شدند. این کلاس‌های آموزشی شامل روخوانی و روان‌خوانی، تجوید، ترتیل، حفظ و صوت و لحن است که هم‌اکنون نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود.

این برنامه در ساختمان مؤسسه خادمان و محبان امام رضا‌(ع) با اجرای تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید از سوی نوروزی از قرآن‌آموزان مؤسسه انجام شد. حجت‌الاسلام اعتصام، حافظ، مبلغ و مجری این برنامه به بیان مطالبی پیرامون قرآن کریم پرداخت و همچنین گروه تواشیح متشکل از قرآن‌آموزان به اجرای برنامه پرداخت. در این جلسه، مؤمنی، کارشناس مسائل خانواده مباحثی پیرامون خانواده و تربیت فرزند مطرح کرد.

در ادامه، حجت‌الاسلام حسنی‌نژاد، برای حاضران، مسابقه قرآنی و برنامه شاد برگزار کرد. سپس از تعدادی از قرآن‌آموزان برتر مؤسسه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha