مرحله پایانی مسابقات قرآن شهرک پدافند هوایی «شهید غفور جدی» برگزار شد
کد خبر: 3914443
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰

مرحله پایانی مسابقات قرآن شهرک پدافند هوایی «شهید غفور جدی» برگزار شد

مرحله پایانی بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم همسران، فرزندان و بانوان شاغل پدافند هوایی شمال ساکن تهران، 12 مردادماه برگزار شد.

ارسالی///مرحله پایانی مسابقات قرآن شهرک پدافند هوایی «شهید غفور جدی» برگزار شدحسن ضابط، مدیر امور قرآنی منطقه پدافند هوایی شمال در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا با اشاره به برگزاری مرحله پایانی بیستمین دوره مسابقات قرآن خانواده‌ها(همسران و فرزندان) و بانوان شاغل ساکن در حوزه تهران گفت: این مرحله از مسابقات روز گذشته، 12 مردادماه در مسجد امام حسن مجتبی(ع) شهرک شهید غفور جدی برگزار شد.

وی افزود: مراسم افتتاحیه و اختتامیه این دوره از مسابقات با تلاوت احسان‌الله رحمانی، قاری ممتاز ارتش و با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد موسوی، رئیس عقیدتی ـ سیاسی پدافند هوایی منطقه شمال کشور، سرهنگ حسن غدیری‌اصل، جانشین نیرو همراه بود.

ضابط با اشاره به رقابت 60 نفر در این مرحله، اضافه کرد: این دوره از مسابقات در بخش آقایان با قضاوت محمدرضا شیبانی، احسان‌الله رحمانی و در بخش بانوان با قضاوت شهره طائی و مهین میرصفری برگزار شد. همچنین از هر رشته در هر بخش (همسران، فرزندان و بانوان شاغل) یک نفر(در مجموع سه نفر از هر رشته) به مرحله نهایی پدافند و سراسری ارتش راه پیدا می‌کنند.

ارسالی///مرحله پایانی مسابقات قرآن شهرک پدافند هوایی «شهید غفور جدی» برگزار شد

وی با تأکید بر اینکه مرحله فوق آخرین مرحله رقابت‌های حضوری بود، اظهار کرد: با توجه به شرایط پیش آمده از کرونا و رعایت اصول بهداشتی مراحل بعدی به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود. همچنین از قرائت و اجراها برای حضور در مراحل بعدی فیلم تهیه شده و به مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی پدافند برای بررسی نهایی ارسال می‌شود.

ارسالی///مرحله پایانی مسابقات قرآن شهرک پدافند هوایی «شهید غفور جدی» برگزار شد

مدیر امور قرآنی منطقه پدافند هوایی شمال از برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی ویژه خانواده‌ها در بستر فضای مجازی(کانال این نیرو در پیام‌رسان‌های ایتا و تلگرام) همزمان با ایام دهه ولایت براساس تفسیر و شرح خطبه غدیر و نهج‌البلاغه خبر داد.

انتهای پیام
captcha