اعلام زمان‌بندی بیست‌وچهارمین جشنواره قرآن دانشگاه پیام نور
کد خبر: 3914425
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱

اعلام زمان‌بندی بیست‌وچهارمین جشنواره قرآن دانشگاه پیام نور

مهلت ثبت نام برای حضور در بیست‌وچهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

بیست و چهارمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه پیام نور

به گزارش ایکنا، بیست‌وچهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور هم اکنون در مرحله ثبت نام قرار دارد و این مرحله تا پایان شهریورماه ادامه خواهد داشت.

متقاضیان می‌توانند از طریق نشانی quranst.pnu.ac.ir/Account/Register ثبت نام کنند.

مراحل اجرایی بیست‌وچهارمین دوره جشنواره قرآن و عترت دانشگاه پیام نور از مهرماه سال جاری در مراحل مقدماتی کلید می‌خورد و در همین ماه، مرحله استانی بخش آوایی و مرحله مقدماتی بخش معارفی نیز برگزار خواهد شد.

داوری بخش‌های هنری، ادبی، فناوری و پژوهشی در آبان‌ماه صورت می‌گیرد و در ادامه مرحله سراسری بخش معارفی نیز در همین ماه برپا می‌شود. سرانجام نیز مرحله سراسری بخش آوایی که همراه با برگزاری مراسم اختتامیه این دوره از جشنواره است در آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

این دوره از جشنواره در شش بخش معارفی(در 9 رشته)، آوایی (در هشت رشته)،‌ هنری(هفت رشته)، ادبی (سه رشته)، پژوهشی(دو رشته) و فناوری(دو رشته) و مجموعاً در 31 رشته برگزار می‌شود.

در این دوره هر شرکت‌کننده علاوه بر حضور در یک رشته بخش آوایی می‌تواند در یکی از رشته‌های بخش معارفی نیز حضور داشته باشد.

یادآور می‌شود، برگزیدگان جشنواره قرآن و عترت پیام نور به سی‌وپنجمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان که امسال به میزبانی وزارت بهداشت برگزار می‌شود، راه خواهند یافت. 

انتهای پیام
captcha