راهیابی ۱۳ نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان
کد خبر: 3914421
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

راهیابی ۱۳ نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت دانشجویان

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: ۱۳ نفر از دانشجویان دانشگاه به مرحله کشوری سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور راه یافتند.

راهیابی ۱۳ نفر از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی به مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت دانشجویانبه گزارش ایکنا از اردبیل، عباس فنی اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی، ۱۳ مردادماه، گفت: ۱۳ نفر از دانشجویان دانشگاه به مرحله کشوری سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور راه یافتند.
وی ادامه داد: این ۱۳ نفر در بخش معارفی و همچنین رشته حفظ که ۲۷ خردادماه سال جاری در سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شد، حائز بیشترین امتیاز شده و با اعلام معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فنآوری به مرحله کشوری راه یافته اند.
فنی اصل ادامه داد: یوسف نظری در رشته حفظ ۵ جزء، زهرا ابراهیم زاده در رشته احکام، مرضیه مجرد اروجعلی لو، اسما عبدی و عارفه منصوری در رشته ترجمه و تفسیر، علیرضا فلکی در رشته آشنایی با احادیث، محمدرضا احدی و شبنم رحیمی مجد در رشته پرسمان قرآنی، سپیده فرد در رشته سبک زندگی، لیلا سعادتی و کبری تقی زاده در رشته صحیفه سجادیه و ابراهیم طاهری و حسن نظرپور در رشته نهج البلاغه، ۱۳ دانشجوی منتخب هستند.
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: اسامی منتخبین بخش‌های آوایی، ادبی، هنری، پژوهشی و فناوری این جشنواره پس از داوری از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha