ارزیابی آخرین فعالیت‌های ستاد مدیریت كرونا در شیراز
کد خبر: 3914401
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

ارزیابی آخرین فعالیت‌های ستاد مدیریت كرونا در شیراز

در نشست روزانه نشست مدیریت بیماری كووید 19 دانشگاه علوم پزشكی شیراز، آخرین فعالیت‌های این ستاد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش ایكنا از فارس، نشست روزانه ستاد مدیریت بیماری کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی شیراز امروز، سیزدهم مرداد با حضور رئیس، معاونان و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.

اعضای ستاد مدیریت بیماری کووید۱۹ دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست تمامی اقدامات انجام شده در زمینه پیشگیری و کنترل ویروس کرونا و درمان بیماران کووید۱۹ در فارس و بیمارانی که از سایر استان‌های همجوار به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی فارس مراجعه می‌کنند، بررسی و در موارد مختلف تصمیم‌گیری می‌کنند. 

مهرزاد لطفی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این نشست بر اهمیت فعالیت کمیته مرگ و میر این ستاد برای بررسی و تحلیل موارد مختلف مرگ و میر مربوط به بیماری کووید۱۹ در استان تأکید کرد.

وی با اشاره به اهمیت به‌روزرسانی اطلاعات و آموزش‌ها در زمینه کروناویروس، برگزاری وبینارهای آموزشی و اطلاع‌رسانی در این زمینه را از راهکارهای ارتقای اطلاعات و آموزش‌ها برای کادر درمانی برشمرد.

لطفی همچنین بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم، استفاده از ماسک و حفظ فاصله فیزیکی در جامعه تأکید و رعایت این موارد را نخستین و بهترین راه برای مقابله با کروناویروس عنوان کرد. 

معاونان و مدیران ارشد دانشگاه علوم پزشكی شیراز نیز در این نشست گزارشی از اقدامات واحدهای تابعه دانشگاه و کمیته‌‌های مختلف ستاد دانشگاهی مدیریت کووید۱۹ به رئیس دانشگاه ارائه دادند.

انتهای پیام
captcha