تداوم توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در منطقه شرق شیراز
کد خبر: 3914039
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶

تداوم توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در منطقه شرق شیراز

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز از تداوم توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در منطقه شرق این كلان‌شهر خبر داد و گفت: در این راستا در روز عید قربان 95 رأس گوسفند، 150 عدد مرغ و 300 بسته معیشتی را میان نیازمندن توزیع كردیم.

به گزارش ایكنا از فارس، مرتضی خسروانی، فرمانده سپاه ناحیه احمدبن موسی(ع) شیراز امروز، 11 مردادماه در جمع خبرنگاران با اشاره به وضعیت پیش آمده در خصوص فراگیری بیماری کرونا، گفت: ویروس شایع شده در کشور ما هم باعث بیکاری و ضربه به معیشت مردم شده است که با شرایط به وجود آمده باید به یاری خانواده­‌های آسیب دیده از این بیماری شتافت و حتی‌الامکان از آلام و رنج آن‌ها کاست.

وی با تأکید بر ادامه و استمرار فعالیت­‌های بهداشتی بسیجیان شرق شیراز ، گفت: از جمله اولویت‌­های برنامه­‌های سپاه احمدبن موسی(ع) این است که با کمک و همراهی خیران، گامی در رفع مشکلات معیشتی خانواده‌­های آسیب دیده برداریم.

خسروانی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک جهت رفع نیاز شهروندان، بیان کرد: حدود 300 نفر از اعضای خانواده‌­های آسیب دیده در این کارگاه‌­ها مشغول به کار شده‌­اند تا بتوانند در تأمین معیشت خانواده خود سهمی داشته باشند.

فرمانده سپاه احمدبن موسی(ع) شیراز بیان كرد: در راستای کمک معیشتی به خانواده‌های نیازمند در شرق شیراز با کمک خیرین توانستیم 95 راس گوسفند، 150عدد مرغ قربانی شده و 300 بسته معیشتی را بین خانواده‌­های نیازمند در شرق شیراز توزیع کنیم.

خسروانی در پایان از تأمین هزینه و آزاد سازی یک نفر از زندانیان مهریه خبر داد و گفت: همچنین در این طرح  توزیع 100 مورد اسباب بازی، 260 سری البسه، 18 سری جهیزیه به نیازمندان صورت گرفت.

انتهای پیام
captcha